Wednesday, February 24, 2010

ΧΑΡΡΙΣΟΝ ΦΟΡΝΤ-ΟΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ

Είναι ένας από τους πιο πλούσιους ηθοποιούς του Hollywood. Όπως φαίνεται, όχι τυχαία... Για τον Harrison Ford το βασικό είναι βγάζει πολλά χρήματα από τη δουλειά του. Φαίνεται ότι το ρητό των αρχαίων ''το χρήμα πολύ εμίσησαν, τη δόξα ουδείς'', δεν ταιριάζει στον Harrison.

''Κάνω αυτό που κάνω για τα λεφτά. Και το λέω αυτό με την απολύτως καλή έννοια... Αυτή είναι η δουλειά μου. Ξόδεψα όλη τη ζωή μου δουλεύοντας ως ηθοποιός και θέλω να πληρώνομαι καλά γι' αυτό. Διαφορετικά θα ήμουν ανεύθυνος απέναντι στον ίδιο μου τον εαυτό. Δεν θα σεβόμουν αυτό που κάνω για να ζήσω.'' επισημαίνει σε συνέντευξή του .

''Όταν ξεκίνησα αυτή τη δουλειά, δεν ήξερα ούτε τα ονόματα των υπευθύνων των στούντιο. Είχα ένα συμβόλαιο, με το οποίο αμοιβόμουν με 150 δολάρια την εβδομάδα. Και έμαθα ένα πράγμα, ότι ποτέ ένα στούντιο δε σέβεται έναν άνθρωπο, που δουλεύει για ένα τέτοιο ποσό.'' προσθέτει.

Για τον Harrison Ford σημασία δεν έχει η φήμη, η διασημότητα, αλλά το χρήμα.

''Η δημοσιότητα δεν έχει τίποτα το θετικό. Πάντα νομίζεις ότι αν είσαι διάσημος, θα έχεις ευκαιρίες. Ποτέ δε λογαριάζεις όμως το κόστος της δόξας. Το ότι δεν έχεις ιδιωτική ζωή. Ποτέ μου δε μου άρεσε αυτό.''

No comments:

Post a Comment