Wednesday, February 10, 2010

ΑΡΧΙΖΕΙ ΑΥΡΙΟ ΤΟ 60ο ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΒΕΡΟΛΙΝΟΥ

Ανοίγει αύριο, Πέμπτη, η αυλαία τού 60ού Κινηματογραφικού Φεστιβάλ του Βερολίνου, με 26 ταινίες στο διαγωνιστικό τμήμα του.

Τα φλας των φωτογράφων αναμένεται να πέσουν στον Μάρτιν Σκοτσέζε, που θα παραστεί στην προβολή του Shutter Island, με πρωταγωνιστές τους Λεονάρντο ΝτιΚάπριο, Μπεν Κίνγκσλεϊ και Μαρκ Ράφαλο, ενώ απόντος του Ρομάν Πολάνσκι θα προβληθεί το Τhe ghost writer, με τους Γιούαν Μακ Γκρέγκορ και Πιρς Μπρόσναν.

Την πρώτη ημέρα της διοργάνωσης θα προβληθεί το κινέζικο φιλμ Τuan yuan («Χωριστά- μαζί»), του βραβευμένου με τη Χρυσή Αρκτο του 2007, Γουάνγκ Κουα Ναν.

Στη διάρκεια του Φεστιβάλ, θα προβληθούν, μεταξύ άλλων, οι ταινίες: «Μια γυναίκα, ένα πιστόλι και ένα εστιατόριο νουντλς» του παγκοσμίου φήμης Ζανγκ Γιμού, το ιαπωνικό «Canterpillar Japan» του Κότζι Γουιακαμάτσου, το «Ηowl» («Το ουρλιαχτό»), των Τζέφρεϊ Φρίντμαν και Ρομπ Επστάιν, με τον Τζέιμς Φράνκο, το «Greenberg» του Νόα Μπάουμπαχ με τον Μπεν Στίλερ, και το «Ρlease give» («Παρακαλώ δώσε») της Νικόλ Χόλοφκενερ με την Κάθριν Κινίαρ.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται ακόμα η γαλλική ταινία «Τhe kids are alright» («Τα παιδιά είναι εντάξει») της Λίζα Τσολοντένκο, με τις Τζουλιάν Μουρ και Ανέτ Μπένινγκ, η βρετανική παραγωγή «Κiller inside me» του Μάικλ Γουίντερμποτομ, με τους Κέισι Αφλεκ, Κέιτ Χάντσον και Τζέσικα Αλμπα, το τουρκικό «Βal» («Μέλι») σκηνοθεσίας Σεμίχ Καπλάνογλου, η αυστρογερμανική «Der rauber» («Ο ληστής») του Μπέντζαμιν Χάισενμπεργκ, η ινδική «Μy name is Κhan» («Το όνομά μου είναι Καν») του Καράν Τζοχάρ, το νορβηγικό «Εn ganske snill mann» («Ενας κάπως ευγενής άνδρας») του Χανς Πέτερ Μόλαντ, το ντεμπούτο της Αργεντίνας Νατάλια Σμιρνόφ «Rompecabezas» («Γρίφος»), το «Submarino» («Υποβρύχιο») του Τόμας Βίντερμπεργκ καθώς και το γαλλικό «Μammuth» σε σκηνοθεσία Μπενουά Ντελεπίν και Γκουστάβ ντε Κερβέρν με τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ.

Η Μπερλινάλε ολοκληρώνεται στις 20 Φεβρουαρίου με την προβολή της ταινίας «Οtouto» («Σχετικά με τον αδελφό της») του Ιάπωνα σκηνοθέτη Γιόζι Γιαμάντα.

No comments:

Post a Comment