ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Sunday, February 28, 2010

ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2010


*Από τους τραγουδιστες της μιας επιτυχιας ,που περασαν από την Θεσσαλονικη ηταν ο Captain Sensible και ο Francesco Napoli.
*Όταν το 1961 ο Φρεντυ Γερμανος πηγε στον Λευκο Οικο ο Προεδρος Κεννεντυ ειχε πανω στο γραφειο του ένα βιβλιο για τον Καβαφη.Ο Γερμανος περιορισε ολες τις ερωτησεις του για τον ποιητη.
* «Καζαμπλανκα» ηταν η αγαπημενη ταινια του Φρεντυ Γερμανου και η «Γαλαζια ραψωδια» του Γκερσουιν η αγαπημενη του συνθεση.
*Φυσωντας σε ένα ξυλινο πνευστο,προκαλουμε την ταλαντωση του αερα μεσα στο οργανο και ετσι δημιουργουμε τους μουσικους ηχους.Οταν καλυπτουμε τις τρυπες του οργανου,στην πραγματικοτητα αλλαζουμε το μηκος της στηλης του αερα που ταλαντωνεται και ετσι δημιουργουμε διαφορετικες νοτες.Τα οργανα με τους πιο κοντους σωληνες,όπως το πικολο φλαουτο,παραγουν τις ψηλοτερες νοτες.Αλλα ξυλινα πνευστα είναι το φαγκοτο,το αγγλικο κορνο,το σαξοφωνο,το κλαρινο,το κλαρινετο,το ομποε και το φλαουτο.
*Το ειπε καποτε η Δεσποινα Γλεζου,όταν τραγουδουσε με τους «Νοστραδαμος»: «Ειμαστε το πιο σεξουαλικο συγκροτημα της Ελλαδος».
*Μουσικη ορολογια
γκαβοτ-παλιος γαλλικος χορος 4/4.
Γκλισσαντο-μια γρηγορη σκαλα φθογγων σε διαφορα οργανα
Γκραιηβ-αργος χρονος στην εκτελεση εργου
Γκοθικ-η πρωτη σημαντικη περιοδος στη μουσικη ιστορια του 13ου αιωνα
Διαστημα-η αποσταση μεταξυ δυο φθογγωνσε μια κλιμακα
Διτονικοτητα-χρησιμοποιηση δυο τονικοτητωνκατα τη συνθεση
Δωδεκαφωνισμος-τεχνικη μιας συνθεσης με βαση τα δωδεκα χρωματικα ημιτονια της οκταβας,χωρις τις τονικες σχεσεις των κλιμακων μειζων-ελασσων
*Ελεχθη από τον Ουινστον Τσωρτσιλλ «τωρα αυτό δεν είναι το τελος.Δεν είναι ουτε καν η αρχη του τελους.Αλλα είναι ισως το τελος της αρχης».
*Ηταν επιτυχιες στην Ιταλια τον Σεπτεμβριο 1971:
Tanta voglia di lei - Pooh
We shall dance - Demis Roussos
Pensieri e parole - Lucio Battisti
Amor moi - Mina
La riva bianca la riva nera - Iva Zanichi
Dona felicita -Nuovi Angeli
Cara mia - Equipe 84
Sempre sempre -no Galiardi

No comments:

Post a Comment