Tuesday, March 16, 2010

Ο ΜΟΥΡΑΤΙΔΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ

Οι εμπειρίες μου στο X-Factor 1 & 2
Ένα πολυτελές φωτογραφικό λεύκωμα 150 σελίδων
Κείμενο –Φωτογραφίες ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΡΑΤΙΔΗ

Αναμνήσεις σε πρώτο πρόσωπο
· Στο λεύκωμα ένας fan θα βρει εκατοντάδες παρασκηνιακές φωτογραφίες που δεν τις έχει ξαναδεί ποτέ. Θα βρει όλα τα παιδιά που συμμετείχαν στα δύο παιχνίδια. Όλα τα τραγούδια βδομάδα με βδομάδα, τους αποχωρήσαντες, βιογραφικά και φυσικά αυτόγραφα από τους πιο δημοφιλείς.
· Από την πρώτη μέρα που ξεκινήσαμε, έβγαζα φωτογραφίες. Όταν τέλειωσε το πρώτο X-Factor και πέρασαν κάνα-δυό μήνες τότε μου ήρθε η ιδέα για να βγάλω ένα βιβλίο. Όμως στην πορεία θεωρήσαμε ότι ήταν αργά πια για να κυκλοφορήσει ένα τέτοιο λεύκωμα. Θα έμοιαζε ανεπίκαιρο κι’ έτσι κράτησα την ιδέα για φέτος.
· Το βιβλίο είναι μοιρασμένο μισό-μισό και έχει δύο εξώφυλλα. Το 1 και το 2
· Μάζεψα ένα πολύ μεγάλο όγκο φωτογραφιών αλλά ευτυχώς που κάθε βδομάδα έκανα διαλογή γιατί στο τέλος θα τα έβρισκα μπαστούνια.
· Ο Σάκης Ρουβάς πάντα με άφηνε να τον βγάζω ακόμα και όταν ήταν αξύριστος, άντυτος, αχτένιστος και ιδρωμένος. Στις πρόβες δηλαδή. Αλλά τον έχω και με όλα τα κοστούμια που φόρεσε σε όλα τα live.
· O Νικόλας Μεταξάς μου έστειλε το αυτόγραφο του από την Βοστόνη.
· Επειδή οι φωτογραφίες του Λούη δεν μου άρεσαν ταξίδεψα μέχρι την Κύπρο να τον βγάλω και να του πάρω το αυτόγραφό του.
· Όλα τα παιδιά στα καμαρίνια ή στα παρασκήνια που με έβλεπαν με την μηχανή αντί να φρικάρουν μου πόζαραν με χαρά κι’ ας ήταν άβαφτες οι κοπέλες ή ημίγυμνα τα αγόρια…..
· Περιγράφω όλα τα στάδια ανεύρεσης των νέων ταλέντων και το πώς γίνεται η διαλογή. Έτσι μπορεί κάποιος να καταλάβει και πως λειτουργεί το όλο σύστημα.
· Γράφω μόνο για τις δικές μου εμπειρίες. Ότι έπεσε στην δική μου αντίληψη.
· Κυρίως όμως το λεύκωμα είναι φωτογραφικό και αποτελείται από 150 σελίδες.
· Κυκλοφορεί 15 Μαρτίου στα Public και το Πάσχα σε όλα τα βιβλιοπωλεία Ελλάδας και Κύπρου.
· Θα κάνουμε μερικές μεγάλες εκδηλώσεις στα Public Αθήνας, Πειραιά, Θεσσαλονίκης, Λευκωσίας και Λεμεσού όπου θα τραγουδήσουν ο Σταύρος, η Ήβη, ο Hovig και άλλα παιδιά. Εγώ θα παραστώ και θα υπογράφω αντίτυπα του βιβλίου.
· Χορηγός επικοινωνίας είναι ο ραδιοφωνικός σταθμός FRESH 88.6

Αποσπάσματα κειμένου
«Στις 18 Ιουλίου, ντάλα καλοκαίρι με καύσωνα, ξεκινήσαμε τα γυρίσματα για το X-Factor 2. Τα γυρίσματα για την έναρξη έγιναν στο γήπεδο του Tae Kwo Do στο Φάληρο κι εμείς έπρεπε να βαφτούμε, να φορέσουμε σκούρα κοστούμια και να μπούμε σε λιμουζίνες, που θα μας άφηναν έξω από το γήπεδο, όπου περίμεναν χιλιάδες παιδιά. Όταν με το καλό τελειώσαμε, ύστερα από πέντε ώρες περίπου, νόμιζα ότι είχε φύγει ένα τεράστιο βάρος από πάνω μου. Ήμουν μούσκεμα στον ιδρώτα, το μέικ-απ είχε γίνει σαν στόκος στο πρόσωπό μου και ήθελα να πάω τρέχοντας σπίτι μου, να μπω κάτω απ’ το ντους και να σαπουνιστώ. Να φύγει όλο αυτό από πάνω μου».

[…]
«Θυμάμαι ότι ξεκινήσαμε και εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων είχαμε απογοητευτεί πάρα πολύ. Πολύ μέτρια πράγματα, και όπως είναι γνωστό το μέτριο είναι το πιο κουραστικό. Με το καλό και το κακό ξέρεις τι πρέπει να κάνεις. Το μέτριο σε «σκοτώνει».
Ήρθαν και πάλι πολλοί απ’ αυτούς που νομίζουν ότι «έχουν το πακέτο», αλλά ειλικρινά δεν το είχαν καθόλου. Ούτε κατά διάνοια! Φοβισμένα παιδιά, με τρακ και ανασφάλεια, που δεν έκαναν για τραγουδιστές. Και φωνή αν παραδεχτούμε ότι είχαν κάποιοι, αφού έτρεμαν, δεν είχαν εκφραστικότητα, το βλέμμα τους ταξίδευε απ’ το πάτωμα στο ταβάνι και πάλι πίσω, δεν ήξεραν τι να κάνουν με τα χέρια τους, έκαναν αντιαισθητικές γκριμάτσες κτλ. Τι να τους κάνουμε εμείς; Πώς θα τους επιλέγαμε να τους παρουσιάσουμε στον κόσμο μέσα από τα live μας;»

[…]
«Αυτή τη φορά όμως αναθαρρέψαμε στη Θεσσαλονίκη. Εγώ τουλάχιστον πήρα τα πάνω μου, γιατί ήμουν προκατειλημμένος, μια και την προηγούμενη χρονιά μας είχε έρθει πολύ… μπουζουκοκατάσταση»!

[…]
«Μετά την περσινή μεγάλη επιτυχία που σημείωσε το X-Factor στην Κύπρο (ο τελικός έφτασε γύρω στο 85% θεαματικότητα), φέτος μας περίμεναν με ανοιχτές αγκάλες. Όλες οι τηλεοράσεις, οι εφημερίδες και τα περιοδικά μάς πολιορκούσαν, αλλά και πάνω από δύο χιλιάδες συμμετοχές άκουσα ότι είχαμε φέτος στην Κύπρο. Φυσικά έγινε γερό ξεκαθάρισμα πριν φτάσουν σ’ εμάς. Και φυσικά όπως και πέρυσι είδαμε και κυρίως ακούσαμε εξαιρετικές φωνές. Ο Σταύρος Μιχαλακάκος με άφησε άναυδο. Ήταν το καλύτερό μου. Είπε το «Sex on fire» και δεν το πίστευα. Το στιλ του αλλά κυρίως το ηχόχρωμα της φωνής του ήταν κάτι μοναδικό. Ένας άλλος εξαιρετικός τραγουδιστής ήταν ο Χάρης Αντωνίου − που όμως δεν είχε την λάμψη του Αρμενοκύπριου Hovig Demirzian, που είναι φωνάρα, επικοινωνιακός, χαμογελαστός και αποφασισμένος να γίνει».


[…]
«Μόλις μείναμε με τους 80, τους χωρίσαμε σε ομάδες και στο τέλος της ημέρας οι τέσσερις κριτές μπήκαμε μέσα σ’ ένα πούλμαν πολυτελείας, απ’ αυτά που κάνεις συσκέψεις ταξιδεύοντας ή κάνοντας βόλτα στην πόλη για να ξεφύγεις απ’ την κλεισούρα του γραφείου. Εκεί λοιπόν μας έφεραν 4 φακέλους που έγραφαν τα ονόματά μας. Τους ανοίξαμε κι εκεί διαπιστώσαμε ποια ομάδα είχε πάρει ο καθένας. Ο Θεοφάνους τα κορίτσια, ο Λεβέντης τα συγκροτήματα, η Γκαγκάκη τους άνω των 25 κι εγώ τα αγόρια! Ήμουν ο μόνος που πανηγύρισα».

No comments:

Post a Comment