Wednesday, March 17, 2010

ΤΙΤΛΟΙ ΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΛ ΓΚΙΜΠΣΟΝ

Η πρόσφατη «Άκρη Του Νήματος» σηματοδότησε την επιστροφή του Mel Gibson μπροστά από τις κάμερες μετά από οχτώ χρόνια, τα οποία ήταν αφιερωμένα στη σκηνοθετική του καριέρα. Μήπως, όμως, η επόμενη ταινία του Gibson σημάνει το τέλος του ως σκηνοθέτη;


Τίποτα ακόμα δεν είναι γνωστό για την επόμενη σκηνοθετική δουλειά του αγαπητού Αυστραλού, πέραν του ότι έχει (προσωρινό;) τίτλο «Viking» και θα πρωταγωνιστεί ο Leonardo DiCaprio. Με μια πρόσφατη δήλωσή του, όμως, ο Gibson υποστηρίζει ότι αυτή θα είναι η τελευταία του σκηνοθετική δουλειά.


«Την έχω στο μυαλό μου απ’ όταν ήμουν έφηβος. Σοβαρά, είναι η πρώτη ταινία που ήθελα να κάνω. Και νομίζω ότι θα είναι η τελευταία ταινία που θα σκηνοθετήσω. Κατά κάποιον τρόπο είναι το σχεδιο προς το οποίο οδεύω από τα νιάτα μου και νομίζω ότι μόλις γίνει θα έχω τελειώσει», είπε συγκεκριμένα ο Gibson.

No comments:

Post a Comment