Και στη Μύκονο έφεραν ξαπλώστρες με 5.000 €!
Share to |
Στην Ελλάδα της κρίσης το διάσημο εστιατόριο Nammos παράγγειλε
και εγκατέστησε τις πιο ακριβές ξαπλώστρες προκειμένου να ικανο
ποιήσει το απαιτητικό πελατολόγιο, αλλά και να ενισχύσει τον μύθο
του ως ένα από τα καλύτερα beach bars του πλανήτη
Η φράση «ο δρόμος της υπερβολής οδηγεί στο παλάτι της σοφίας» ταιριάζει
μερικώς στη μικροσκοπική παραλία της Ψαρούς και σίγουρα σε ό,τι έχει να κάνει
με την υπερβολή στα καλύτερά της.
Χάρη στο απαιτητικό πελατολόγιο, που δεν διστάζει σε μερικές ώρες να ξοδέψει
Χάρη στο απαιτητικό πελατολόγιο, που δεν διστάζει σε μερικές ώρες να ξοδέψει
ποσά από 5.000 μέχρι 10.000 ευρώ για να βιώσει την πολυτέλεια του «Nammos», φέτος
αποφασίστηκε μια luxury ανανέωση της παραλίας από την τριάδα των ιδιοκτητών
- κίνηση που κρίθηκε επιβεβλημένη προκειμένου να δοθεί μια πινελιά έξτρα
πολυτέλειας στην πιο διάσημη παραλία του νησιού, την οποία επισκέπτονται
εκπρόσωποι του διεθνούς jet set, μεγιστάνες του πλούτου και σταρ του Χόλιγουντ.
Ετσι οι 300 νέες ξαπλώστρες μαζί με τα στρώματα και τις ομπρέλες δεσπόζουν
Ετσι οι 300 νέες ξαπλώστρες μαζί με τα στρώματα και τις ομπρέλες δεσπόζουν
από την αρχή της φετινής σεζόν στην ακρογιαλιά του μικρού κόλπου, κλέβοντας
την παράσταση σε ένα νησί που η λέξη «κρίση» απλά δεν υπάρχει.
Η τριάδα των ιδιοκτητών του επιχείρησε στον χώρο της παραλίας μια εντυπωσιακή
Η τριάδα των ιδιοκτητών του επιχείρησε στον χώρο της παραλίας μια εντυπωσιακή
ανανέωση αγοράζοντας νέες πανάκριβες ξαπλώστρες και ομπρέλες με κόστος που
κόβει την ανάσα. Αυτό πάντως δεν πτόησε τους ιδιοκτήτες του διάσημου
εστιατορίου που ποντάρουν ότι η μεγάλη αυτή επένδυση θα αποσβεστεί στο άψε
σβήσε. Η λέξη «ανανέωση», η οποία έχει καταστεί απαγορευτική στο σύνολο σχεδόν
των τουριστικών επιχειρήσεων λόγω της βαθιάς κρίσης και των φόρων, κρίθηκ
ε απαραίτητη από τον Ζαννή Φραντζέσκο, τον Κωνσταντή Κουσαθανά και τον
Σάμι Ιμπραήμ προκειμένου να δώσουν ένα νέο άρωμα πολυτέλειας στην πιο
διάσημη παραλία του Νησιού των Ανέμων, εκεί όπου δεν φυσάει ποτέ.
Γι’ αυτό δεν δίστασαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να ξοδέψουν 1,5
Γι’ αυτό δεν δίστασαν να βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη και να ξοδέψουν 1,5
εκατ. ευρώ για τις 300 νέες ξαπλώστρες που παρήγγειλαν, μαζί με τις ομπρέλες και
τα στρώματα, την άνεση των οποίων απολαμβάνουν ήδη οι θαμώνες του «Nammos».
Η συγκεκριμένη ξαπλώστρα είναι της εταιρείας Seora, με έδρα στη Μεγάλη
Η συγκεκριμένη ξαπλώστρα είναι της εταιρείας Seora, με έδρα στη Μεγάλη
Βρετανία, και ονομάζεται Riviera Sunbed. Είναι εξ ολοκλήρου κατασκευασμένη
από μαόνι και ατσάλι κορυφαίας ποιότητας.
Ο σχεδιαστής της είναι ο Ελληνας Αντώνης Λογοθέτης, ο οποίος εξηγεί πώς
Ο σχεδιαστής της είναι ο Ελληνας Αντώνης Λογοθέτης, ο οποίος εξηγεί πώς
προέκυψε η νέα ξαπλώστρα του «Nammos» που κοστίζει μόνη της, χωρίς το
στρώμα της Loro Piana που επιλέχθηκε, 2.800 ευρώ. Με το στρώμα της ιταλικής
εταιρείας που κοστίζει 1.000 ευρώ και την ομπρέλα της φίρμας Tuuci από το Μαϊάμι,
η τιμή της οποίας είναι 1.200 ευρώ, το συνολικό κόστος ανέρχεται στο διόλου
ευκαταφρόνητο ποσό των 5.000 ευρώ.
Το αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τις ομπρέλες της Tuuci, που ήρθαν από το Μαϊάμι,
Το αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με τις ομπρέλες της Tuuci, που ήρθαν από το Μαϊάμι,
αλλά και τις νέες πετσέτες για τις οποίες πλήρωσαν 160.000 ευρώ, είναι σίγουρα
εντυπωσιακό.
No comments:
Post a Comment