Sunday, November 21, 2010

ΑΠΟΧΩΡΕΙ Ο ΓΙΩΡΓΟΣ ΛΕΒΕΝΤΗΣ

Την αποχώρηση του Γιώργου Λεβέντη από τη θέση του γενικού διευθυντή του ΑΝΤ1 ανακοίνωσε χθες το κανάλι. Επειτα από τρία χρόνια θητείας, ο Γ. Λεβέντης αποφάσισε να αποχωρήσει από την εταιρεία, για να αναλάβει καθήκοντα ως head of international production στην εταιρεία παραγωγών SΙCΟ, η οποία ανήκει στον Σάιμον Κάουελ. Τη θέση του γενικού διευθυντή του ΑΝΤ1 θα αναλάβει ο Αλεξάντερ Χόλαντ, παράλληλα με τα καθήκοντά του ως chief operating officer του Ομίλου Αntenna.

Σύμφωνα με όσα έγιναν γνωστά, ο κ. Λεβέντης θα παραμείνει στη θέση του ως μέλος της κριτικής επιτροπής του «ΧFactor» μέχρι την ολοκλήρωση του προγράμματος, διαψεύδοντας τις φήμες που έκαναν λόγο για αντικατάστασή του. Ο ίδιος, σε δήλωσή του που δόθηκε χθες στη δημοσιότητα, ανέφερε μεταξύ άλλων: «Είχα την ευκαιρία να δουλέψω με μια εξαιρετική ομάδα στελεχών και προσωπικού, γεγονός που με έκανε να αγαπήσω ακόμη περισσότερο τη δουλειά μου στον ΑΝΤ1. Είναι όλοι τους εξαιρετικοί άνθρωποι και επαγγελματίες και εκτιμώ την υποστήριξη που μου παρείχαν όλο αυτό το διάστημα».

Από την πλευρά του ο Θοδωρής Κυριακού εξέφρασε την ικανοποίησή του για τη συνεργασία του ΑΝΤ1 με τον κ. Λεβέντη, τον οποίο χαρακτήρισε «φίλο και πολύτιμο συνεργάτη», ενώ δεν παρέλειψε να τον ευχαριστήσει δηλώνοντας: «Εύχομαι στον Γιώργο καλή επιτυχία στα νέα καθήκοντα που αναλαμβάνει στο εξωτερικό και είμαι σίγουρος ότι... σε λίγα χρόνια θα μου τηλεφωνήσει για να μου πει ότι θέλει να επιστρέψει στον όμιλό μας!».

No comments:

Post a Comment