Wednesday, September 21, 2016

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΜΥΚΟΝΟ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Δεύτερο αεροσκάφος στη βάση της στο "Μακεδονία" προσθέτει η Ryanair. Μόνο Θεσσαλονίκη και Μύκονος με αύξηση δρομολογίων στη θερινή περίοδο του 2017.
Η Θεσσαλονίκη, μαζί με τη Μύκονο, θα είναι οι μόνοι ελληνικοί προορισμοί στους οποίους πετάει η Ryanair, που για τη θερινή περίοδο του 2017 θα έχουν αύξηση στον αριθμό δρομολογίων και πτήσεων της συγκεκριμένης low cost αεροπορικής εταιρείας.
Αυτά τα καλά νέα για τη Θεσσαλονίκη και ανακοινώθηκαν παρουσία του δημάρχου κ. Γιάννη Μπουτάρη, ο οποίος και ήταν η αιτία που ήρθε η Ryanair στη πόλη όταν ήταν επικεφαλής του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής. "Είναι μεγάλη υπόθεση η αύξηση των δρομολογίων από την μεγαλύτερη αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης, σε εποχή που οι τακτικές πτήσεις μειώνονται. Έχει δημιουργηθεί μία σχέση της Θεσσαλονίκης με την Ryanair, παρά τις αντιδράσεις που υπήρξαν. Θα είμαι πάντα δίπλα στις προσπάθειές της", τόνισε ο δήμαρχος.
Όπως ανακοίνωσε ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας κ. David O'Brien, το αεροδρόμιο "Μακεδονία", με την προσθήκη τεσσάρων νέων δρομολογίων και την επέκταση, μέσα στο καλοκαίρι, της νέας πτήσης προς Βερολίνο, θα έχει το καλοκαίρι του 2017 μία αύξηση 14% στον αριθμό των πτήσεων, με μεγαλύτερη αύξηση να έχει μόνο η Μύκονος με +39%.
Η Αθήνα πάλι, λόγω του υψηλού κόστους αεροδρομίου, θα μείνει ουσιαστικά στα ίδια επίπεδα, αφού το 1% θα προέλθει από ένα νέο δρομολόγιο, προς τη Σόφια. Επειδή όμως τα κόστη είναι γενικότερα υψηλά, το 2017, θα μειωθούν οι πτήσεις προς τα νησιά, είτε γιατί τα θερινά δρομολόγια θα αρχίσουν αργότερα είτε γιατί θα γίνονται με μικρότερη συχνότητα, ενώ διακόπτεται λόγω χαμηλών πληροτήτων και υψηλού κόστος, το δρομολόγιο για Kω.
Τα νέα δρομολόγια
Ο κ. O' Brien είπε ότι για τη Θεσσαλονίκη ειδικά τα νέα είναι καλά, αφού στο hub θα προστεθεί και ένα ακόμη αεροσκάφος, ενώ για τη θερινή περίοδο θα μπουν τέσσερα νέα δρομολόγια, προς Αμβούργο (τρία την εβδομάδα) και, από δύο εβδομαδιαίως προς Γκέντεμποργκ, Κοπεγχάγη και Ντόρτμουντ, ενώ το δρομολόγιο προς Βερολίνο θα είναι καθημερινό.
Συνολικά, η Ryanair θα έχει 21 δρομολόγια, 121 πτήσεις την εβδομάδα, ενώ το χρόνο θα μεταφέρει 1,9 εκατομμύρια πελάτες δημιουργώντας 1.400 παράπλευρες θέσεις εργασίας.
Τα νέα δρομολόγια που θα μπουν στο πτητικό πρόγραμμα για τη θερινή περίοδο, εάν βρούνε ανταπόκριση, σκοπός είναι να συνεχιστούν και στην επόμενη χειμερινή περίοδο 2017-2018.
Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων ο κ. Ο' Brien είπε ότι η Θεσσαλονίκη, σαν hub για τη Ryanair, μπορεί να έχει πολύ περισσότερα δρομολόγια στο διεθνές δίκτυο της αεροπορικής εταιρείας που πετάει σε περισσότερους από 200 προορισμούς σε 33 χώρες.
Ο εμπορικός διευθυντής της εταιρείας, είπε ότι ελπίζει πως το "Μακεδονία", κάτω από τη διαχείριση της Fraport, θα παραμείνει ανταγωνιστικό, διατηρώντας χαμηλά τα τέλη αεροδρομίου. Σήμερα το αεροδρόμιο της Αθήνας είναι κατά 25 ευρώ/εισιτήριο, ακριβότερο από της Θεσσαλονίκης.
Κριτική στην ελληνική κυβέρνηση
Για μια ακόμη φορά ο εκπρόσωπος της Ryanair μίλησε για την απροθυμία της ελληνικής Πολιτείας να συνεννοηθεί με την εταιρεία, που ως σήμερα έχει στείλει 23 επιστολές για θέματα που αφορούν την ανάπτυξη της δραστηριότητάς της, χωρίς, διαχρονικά, να βρει ανταπόκριση. Έτσι το καλοκαίρι του 2017 θα μειωθεί, συνολικά στην Ελλάδα, κατά 2% το πτητικό της έργο.
Απαντώντας σε ερώτηση της Voria.gr, σχετικά με τις βελτιώσεις που θεωρείται ότι χρειάζεται το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, ο κ. O' Brien είπε ότι θα πρέπει η κυβέρνηση, άμεσα, να παρέμβει για να γίνουν οι απαιτούμενες τεχνικές βελτιώσεις του εναλλακτικούς διαδρόμους προσαπογειώσεων, για το τρίμηνο διάστημα που θα επισκευάζεται ο κύριος διάδρομος 16/34.
Όπως διευκρινίστηκε, ο διάδρομος 16/34 θα κλείσει στα μέσα Φεβρουαρίου για τρεις μήνες και επειδή έχει καθυστερήσει η ολοκλήρωση του 10/28, αναγκαστικά η κίνηση θα εξυπηρετείται από τους παράπλευρους διαδρόμους του 16/34, οι οποίοι όμως χρήζουν παρεμβάσεων για να μην υπάρξουν καθυστερήσεις και προβλήματα στα προγράμματα των εταιρειών. Αυτές οι παρεμβάσεις εκτιμάται ότι δεν θα κοστίσουν πάνω από 100.000 ευρώ και πως αν αρχίσουν άμεσα θα είναι έτοιμες προς το τέλος Νοεμβρίου.
Σε ό,τι αφορά στη παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων στη Fraport, o κ. Ο' Βrien σχολίασε ότι η σύμβαση είναι κάπως "παλιομοδίτικη" και πως κατ' αυτόν το τίμημα εξαγοράς θα μπορούσε να είναι μικρότερο αλλά να έχει μπει πιο ψηλά ο πήχυς για τον αριθμό των διακινούμενων επιβατών. "Θα έλεγα ότι θα ήταν σημαντικό επίτευγμα, αν αντί για 7 εκατομμύρια επιβάτες στη 10ετία, είχε συμφωνηθεί η διακίνηση 12 εκατομμυρίων επιβατών. Αυτό ήταν τεράστια αναπτυξιακή ώθηση για τη Θεσσαλονίκη".
Και επειδή τα νέα πάντα συνοδεύονται με προσφορές, μέχρι τα μεσάνυκτα της Δευτέρας 26/9, ισχύει η προσφορά για τα θερινά δρομολόγια με 9,99 ευρώ, ενώ απελευθερώνονται θέσεις από Θεσσαλονίκη από μόνο 24,99 ευρώ, διαθέσιμες για κράτηση ως τα μεσάνυκτα της ίδιας ημέρας, για ταξίδια έως τις 11 Μαίου.


No comments:

Post a Comment