Friday, June 25, 2010

ΤΟ ΡΟΖ ΒΙΝΤΕΟ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΤΑΣΙΟΠΟΥΛΟΥ

Ο Νίκος Τασιόπουλος, τον οποίο γνωρίσαμε από την συμμετοχή του στο «Greek Idol», προκάλεσε σάλο γύρω από το όνομά του, όχι τόσο με τις φωνητικές του ικανότητες, όσο με το ροζ DVD από προσωπικές του στιγμές, που κυκλοφόρησε.

Αφού παραδέχτηκε «on air» ότι αυτός είναι πρωταγωνιστής στο βίντεο, μια ημέρα μετά την αποχώρησή του δήλωσε πως έχει μετανιώσει με αυτή την πράξη.

«Άλλα μυαλά είχα τότε που ήμουν 16 χρονών άλλα μυαλά έχω τώρα που είμαι 25. Από τότε έχω περάσει από πολλές φάσεις, έμαθα, ωρίμασα. Με αυτά τα αποτελέσματα εννοείται ότι έχω μετανιώσει για το βιντεάκι».

«Φοβόμουν μήπως βγάλουν το βίντεο στον αέρα και μετά το συζητούσαμε, δεν ήξερα ότι τελικά θα έβγαινε τόσο καλά και όμορφα αυτό το θέμα και πως θα σχολιαζόταν με χιούμορ και αξιοπρέπεια. Εγώ περίμενα τα τρισχειρότερα. Περίμενα να γίνω ρεζίλι».

No comments:

Post a Comment