ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Thursday, January 24, 2019

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΟΠΛΟΙΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

 Η Κωνσταντινούπολη, με δύο σημαντικά έργα υποδομών, το Galataport Project στην περιοχή του Καρακόι και του Τοπ Χανέ που ολοκληρώνεται εντός του 2020, και το νέο τέρμιναλ στο Γενικαπί που αναμένεται να «τρέξει» τους επόμενους μήνες,  βάζει τις βάσεις ώστε μετά τη μείωση των τουριστικών αφίξεων των προηγουμένων ετών να πρωταγωνιστήσει τα επόμενα χρόνια στην κρουαζιέρα της Μεσογείου.
Η Θεσσαλονίκη θα μπορούσε να διεκδικήσει ένα κομμάτι από την αγορά δισεκατομμυρίων που ανοίγεται στη γειτονική χώρα, μέσω συνεργειών με τους ισχυρούς παίκτες της κρουαζιέρας που ο ένας μετά τον άλλο εντάσσουν την Τουρκία στους προορισμούς τους. Άλλωστε, η πόλη έχει δύο σημαντικά πλεονεκτήματα για να προσελκύσει high class τουρίστες της κρουαζιέρας, τα οποία μέχρι σήμερα παραμένουν ανεκμετάλλευτα: πρώτον, το γεγονός ότι είναι από τις ελάχιστες πόλεις στην Ευρώπη που το λιμάνι της βρίσκεται σε απόσταση λίγων μόλις λεπτών από το κέντρο. Μία είναι η Αλεξάνδρεια στη Μεσόγειο, ενώ περίπου αντίστοιχη είναι και η περίπτωση της Βαρκελώνης. Αυτό δίνει την ευκαιρία σε τουρίστες υψηλών βαλαντίων, που έκαστος καταναλώνει τουλάχιστον 1.500 ευρώ ανά ταξίδι, να κάνουν τα ψώνια τους και να τονώσουν την εμπορική κίνηση. Δεύτερον, το ότι σε κοντινή απόσταση υπάρχουν σημαντικά ιστορικά και θρησκευτικά μνημεία που είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στη συγκεκριμένη τουριστική ομάδα. Συγκεκριμένα, η Βεργίνα, η Πέλλα, η Αμφίπολη (όταν ολοκληρωθούν οι εργασίες στον Τύμβο Καστά), ο Όλυμπος, βρίσκονται σε απόσταση 1-1,5 ώρας από τη Θεσσαλονίκη και ο τουρίστας της κρουαζιέρας, που μένει για 12 ώρες στην πόλη, μπορεί να κάνει μία μικρή εκδρομή.

Προκειμένου Θεσσαλονίκη και Κωνσταντινούπολη να «έρθουν κοντά» στο συγκεκριμένο πεδίο, το ελληνοτουρκικό επιμελητήριο αναλαμβάνει πρωτοβουλία για να φέρει τον Μάρτιο στη Θεσσαλονίκη εκπρόσωπο της κοινοπραξίας που εκπονεί το σχέδιο δημιουργίας νέου τέρμιναλ κρουαζιερόπλοιων στην περιοχή του Καρακόι και Τοπ Χανέ, στο πλαίσιο του Galataport Project. Σε αυτή μετέχουν, μεταξύ άλλων, η Dogus, που χρηματοδοτεί το έργο με 1,5 δισ. ευρώ, η Bilgili Holding και ο όμιλος Peninsula Hotels.
«Το μέλλον της κρουαζιέρας της Θεσσαλονίκης περνάει από την Κωνσταντινούπολη. Παγκόσμιας εμβέλειας οίκοι κρουαζιέρας επανέρχονται στην Κωνσταντινούπολη, και εάν είμαστε κοντά θα επανέλθουν και σε εμάς», ανέφερε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του επιμελητηρίου, Στέφανος Χατζημανώλης.


No comments:

Post a Comment