Το περιμέναμε πολύ καιρό, αλλά πλέον είναι γεγονός! Η διαδρομή με τρένο Αθήνα-Θεσσαλονίκη θα διαρκεί 3,5 ώρες, αντί για 5,5 που ήταν πριν. Από χθες τέθηκε σε κυκλοφορία η νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, καθώς παραδόθηκε και το τελευταίο τμήμα τής, αυτό μεταξύ Λιανοκλάδι και Δομοκό.

Η γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός θα λειτουργεί για ένα μήνα με τρένα diesel, προκειμένου να δοκιμαστούν και να τεθούν μετά σε χρήση η ηλεκτροκίνηση και η σηματοδότηση τής. Μέχρι το τέλος Φεβρουαρίου 2019 θα δοθεί σε κυκλοφορία όλη η γραμμή Λιανοκλάδι – Δομοκός, και έτσι θα είναι ηλεκτροκινούμενη στο σύνολό της.
Έτσι, Με τα έργα αυτά, η ΕΡΓΟΣΕ ολοκληρώνει τη νέα σιδηροδρομική γραμμή του βασικού σιδηροδρομικού άξονα της χώρας «Πειραιάς – Αθήνα – Θεσσαλονίκη» με σύγχρονη, πλήρως λειτουργική διπλή ηλεκτροκινούμενη γραμμή.

Να σημειωθεί, επίσης, ότι και ένας δεύτερος παίκτης, πλέον, θα κάνει είσοδο στις επιβατικές σιδηροδρομικές μεταφορές στη χώρα μας.



Η εταιρεία Goldair, έχει καταθέσει ήδη τα απαραίτητα χαρτιά για να λάβει άδεια επιβατικών σιδηροδρομικών μεταφορών, με στόχο να την αποκτήσει μέσα στο 2019 και να παρέχει το συντομότερο δυνατό καθημερινά δρομολόγια για Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Ένας δεύτερος στόχος της Goldair είναι η δρομολόγηση ενός διεθνούς δρομολογίου που θα συνδέει την Αθήνα με την Κεντρική Ευρώπη και κατά πάσα πιθανότητα με προορισμό τη Βιέννη.