Sunday, January 27, 2019

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΗΣ

Μουσικη οαση αποτελει η εβδομαδιαια εκπομπη του Σπυρου Παπαδοπουλου ‘Στην υγεια μας,ρε παιδια’.Χθες πχ με το αφιερωμα στους δυο μεγαλους του ελληνικου τραγουδιου τον Μιμη ΠΛΕΣΣΑ και τον Γιωργο ΚΑΤΣΑΡΟ  ηταν σα να να ακουγαμε την μουσικη υποκρουση της ζωης μας -και ολων των Ελληνων -των τελευταιων 50-70 χρονων.

Το Υπουργειο Πολιτισμου ακουγε;Και θα επρεπε να βραβευσει το προγραμμα αυτο που θυμιζει,υπενθυμιζει,ενημερωνει νεωτερες γενιες για τους μουσικους θησαυρους που μας εχουν χαρισει οι Ελληνες δημιουργοι.

Κρατησαμε τιτλους για να τους μοιραστουμε μαζι σας…ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ ΠΑΝΩ ΘΕ ΜΟΥ/ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ/ΤΙ ΚΡΙΜΑ/ΚΑΘΕ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΚΑΗΜΟΣ/ΚΑΜΑΡΟΥΛΑ ΜΙΑ ΣΤΑΛΙΑ/ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΑΜΑΡΤΙΑ/ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΥΠΝΟ ΚΑΤΕΡΙΝΑ/Η ΠΡΩΤΗ ΜΑΣ ΝΥΚΤΑ/ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΥΤΥΧΙΑ/ΜΗ ΜΟΥΠΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ/ΕΧΩ ΣΤΕΝΑΧΩΡΗ ΚΑΡΔΙΑ/ΟΙ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΟΙ ΧΑΝΤΡΕΣ/ΗΡΘΑ ΜΕ ΤΟΝ ΒΟΡΙΑ/ΜΙΑ ΝΥΚΤΑ Σ’ΕΚΛΕΨΕ/ΤΟΣΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ/ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΞΕΡΕΙ/ΚΥΡΑ ΓΙΩΡΓΑΙΝΑ/Ο ΑΥΓΕΡΙΝΟΣ/ΒΡΕΧΕΙ ΦΩΤΙΑ ΣΤΗ ΣΤΡΑΤΑ ΜΟΥ/ΕΙΜΑΙ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΕΦΙΟΥ/ΑΜΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΦΕΓΓΑΡΙ/ΚΑΘΕ ΛΙΜΑΝΙ ΚΑΙ ΚΑΗΜΟΣ/ΔΡΟΜΟΙ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ/ΣΕ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΠΟΤΗΡΙ ΜΟΥ/ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ,ΤΟΝ ΑΓΑΠΩ/ΤΙ ΣΟΥΚΑΝΑ ΚΑΙ ΠΙΝΕΙΣ/ΘΑ ΥΠΑΡΧΩ/ΛΑΤΡΕΙΑ ΜΟΥ/ΜΕΘΥΣ’ ΑΠΟΨΕ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ/Ο ΣΤΑΜΟΥΛΗΣ Ο ΛΟΧΙΑΣ/ΤΟ ΑΓΑΛΜΑ

Ο Δακης τραγουδησε δυο φορες τις ‘Χαντρες’(την δευτερη στα αραβικα με δικους του στιχους). Ερμηνευτες Ηλιας Βρεττος,Σπυρος Κλεισας,Μπετυ Μαγγιρα,Μπεσυ Μαλφα,κ.α.Εξαιρετικη στιγμη οταν το σαξοφωνο και το πιανο ενωθηκαν σε μια θεια αποδοση των SUMMERTIME/TENDERLY. Καλυτερο δεν γινεται.             ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ             

No comments:

Post a Comment