ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Friday, January 25, 2019

Noesis - Thessaloniki Science Center and Technology Museum
Το μέλλον της εκπαίδευσης στο ΝΟΗΣΙΣ! 

Εργαστήρια STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics – Επιστήμη, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά)
για μαθητές Νηπιαγωγείου και Δημοτικού
 

Η εκπαίδευση αλλάζει!
Με το STEM επιχειρείται ο μετασχηματισμός από το επίπεδο της παραδοσιακής δασκαλοκεντρικής διδασκαλίας στη διδασκαλία όπου κυρίαρχο ρόλο στο αναλυτικό πρόγραμμα θα διαδραματίζει η επίλυση προβλήματος και η ανακαλυπτική-διερευνητική μάθηση.



Ανάπτυξη δεξιοτήτων

Το STEM παρέχει ευκαιρίες για την ανάπτυξη δεξιοτήτων ενθαρρύνοντας τα παιδιά να απαντούν σε ερωτήματα και να εμπλέκονται σε παιγνιώδεις δραστηριότητες με θέματα την επιστήμη, τα μαθηματικά, τη μηχανική και την τεχνολογία.

         

Σημασία του STEM

Στο προσεχές μέλλον (2019) το 25% των θέσεων εργασίας θα απαιτούν γνώσεις STEM, σύμφωνα με μελέτες αμερικανικών εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Η ΕΕ αναγνωρίζοντας τη σπουδαιότητα του STEM στην αγορά εργασίας, έχει σχηματίσει τον STEM Alliance.

Το ΝΟΗΣΙΣ διοργανώνει εργαστήρια STEM για παιδιά νηπιαγωγείου (4-5 ετών) μέχρι ΣΤ΄ Δημοτικού.

Τα εργαστήρια πραγματοποιούνται σε συνεργασία με τον STEM Education (Οργανισμός Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, Επιστήμης, Τεχνολογίας & Μαθηματικών) και το εκπαιδευτικό περιεχόμενο στηρίζεται σε προγράμματα αναγνωρισμένων πανεπιστημίων διεθνώς (MIT, Carnegie Mellon, Tufts).

Για περισσότερες πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής (μόνο ηλεκτρονικά) πατήστε εδώ.

Θα τηρηθεί αυστηρά σειρά προτεραιότητας, καθώς οι θέσεις είναι περιορισμένες.


Τρόπος μετάβασης με αστικό λεωφορείο
Γραμμή 66 (Χαριλάου – Θέρμη) αφετηρία Νέα Ελβετία. Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.

Πληροφορίες
ΝΟΗΣΙΣ, 6ο χμ Θεσσαλονίκης – Θέρμης
Μιχάλης Παπουτσίδης
Τηλέφωνο: 2310 483 000, εσωτ. 140 (Τρίτη – Παρασκευή, 10.00 – 14.00)
Φαξ: 2310 483 020
e-mail: papoutsidis@noesis.edu.gr
www.noesis.edu.gr
www.facebook.com/NoesisScienceCenter

No comments:

Post a Comment