Friday, May 26, 2017

Τα τελευταία λόγια δέκα

 διάσημων ανθρώπων


Τα τελευταία λόγια δέκα διάσημων ανθρώπων



Η θρυλική ατάκα του Χάμφρεϊ Μπόγκαρτ «Δεν έπρεπε ποτέ να είχα αλλάξει το ουίσκι με το μαρτίνι» είναι ίσως η πιο γνωστή απ' όλες. Όμως δεν ήταν η μόνη...
Χένρι Φορντ - «Θα κοιμηθώ καλά απόψε»
xenri_ford.jpg
Έλβις Πρίσλεϊ – «Πηγαίνω στο μπάνιο να διαβάσω»
elivs.jpg
Φρανκ Σινάτρα - «Έχω αρχίσει και τα χάνω»
sinatra.jpg

Λεονάρντο Ντα Βίντσι - «Έχω προσβάλλει τον Θεό και την Ανθρωπότητα. Το έργο μου δεν έφτασε την ποιότητα που έπρεπε να έχει»
davinci.jpg
Τζο ΝτιΜάτζιο - «Επιτέλους θα γνωρίσω τη Μέριλιν (Μονρόε)»
dimaggio.jpg
Μπίλι Χόλιντεϊ - «Μην βιάζεσαι»
billie.jpg
Ουίνστον Τσώρτσιλ - «Τα βαρέθηκα όλα»
tsork.jpg
Τζακ Ντάνιελς - «Ένα τελευταίο ποτό παρακαλώ»
daniels.jpg
Πάμπλο Πικάσο - «Πιείτε στην υγειά μου»
pablo.jpg
Μπετόβεν - «Χειροκροτήστε, φίλοι μου, η κωμωδία τελείωσε»
beetonb.jpg

No comments:

Post a Comment