Sunday, October 27, 2013

EΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΙΣ ΠΑΣΑΡΕΛΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΙΚΥ ΚΟΥΛΙΑΝΟΥ




Η «ιέρεια» της ελληνικής μόδας επιστρέφει και πάλι στο μόντελινγκ. Εχοντας συμπληρώσει την τέταρτη δεκαετία της ζωής της και μετά από αποχή 10 ετών, η Βίκυ Κουλιανού κάνει επανεκκίνηση στο προσωπικό της κοντέρ και οι πασαρέλες γίνονται και πάλι το φυσικό της περιβάλλον. Ενα περιβάλλον που την έκανε γνωστή σε όλο τον πλανήτη και της έδωσε τον τίτλο του top model της χρυσής δεκαετίας του '90.
«Επιστρέφω στις πασαρέλες» παραδέχεται σε συνέντευξή της στο Real Life ίδια και συνεχίζει: «Διατηρώ τον ενθουσιασμό και την αγάπη μου για αυτή τη δουλειά. Είναι ολόκληρη η ζωή μου. Στη φωτογράφιση που κάναμε για την ιταλική Vogue πέρασα πολύ ωραία., Νοιώθω ξανά σαν παιδί και έχω τρομερή ενέργεια».
Δεδομένης της δύσκολης οικονομικής κατάστασης, η σκέψη ότι τα χρήματα ήταν ένας από τους βασικούς λόγους που την οδήγησαν στην επιστροφή στο μόντελινγκ μοιάζει αυτονόνητη. Όχι όμως και για την ίδια τη Βίκυ όπως λέει στην εφημερίδα η ίδια: «Δεν είμαι άνθρωπος που τρέχει πίσω από τα λεφτά. Είμαι από τις γυναίκες που τρέχουν πίσω από τα ισχυρά τους "θέλω" και περνάνε πολύ ωραία. Το πρώτο μου κίνητρο δεν ήταν τα χρήματα. Το πρώτο μου κίνητρο ήταν ότι θα δουλέψω πάλι με φίλους, αλλά και με νέους ανθρώπους. Δεν ήταν η πρώτη μου ανάγκη το οικονομικό κομμάτι, παρά το ότι διανύουμε δύσκολες εποχές». Επίσης η Βίκυ Κουλιανού ξεκαθαρίζει: «Σε καμία περίπτωση, δεν πάω να πάρω τη δουλειά από τα νέα κορίτσια, γιατί δεν είναι αυτός ο στόχος μου. Οι δουλειές που κυνηγάω εγώ είναι πιο ειδικές, πιο συγκεκριμένες».














No comments:

Post a Comment