Sunday, January 20, 2019

Αντώνης Ρέμος για τη Συμφωνία των Πρεσπών: Είναι έγκλημα

Φωτογραφία: NDP
Φωτογραφία: NDP
Για τη Συμφωνία των Πρεσπών τοποθετήθηκε μέσω 
ανάρτησής του στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης ο
 Αντώνης Ρέμος. 
Ο δημοφιλής τραγουδιστής, ο οποίος ανέβασε μια φωτογραφία με τον Ήλιο της
 Βεργίνας στον προσωπικό του λογαριασμό στο Instagram, παίρνει θέση ζητώντας
 δημοψήφισμα.

«Φίλοι μου καλησπέρα.
Λόγω των εξελίξεων των ημερών έχω κι εγώ την ανάγκη να τοποθετηθώ για τα όσα 
διαδραματίζονται και αφορούν στην Μακεδονία !
Δεν είμαι εγώ αυτός που θα κρίνει αν είναι σωστό η λάθος αυτό που γίνεται με την
 ονομασία την Μακεδονίας μας ( αν και για μένα προσωπικά είναι έγκλημα ) Αυτό
 θα το κρίνει η ιστορία.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι και για αυτήν την τεράστιας σημασίας απόφαση για τη 
χώρα μας θα πρέπει να την πάρει ο λαός με δημοψήφισμα!! Συμφωνώ και 
προσυπογράφω και εγώ για το δημοψήφισμα Για τη συμφωνία των Πρεσπών.
ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ, ΕΓΙΝΕ ΠΡΑΞΗ ???» αναφέρει χαρακτηριστικά.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι υπέρ της διενέργειας δημοψηφίσματος για τη Συμφωνία 
των Πρεσπών τάσσονται και πολλοί άλλοι καλλιτέχνες.
Η ανταπόκριση του κόσμου στο κάλεσμα της Επιτροπής για συλλογή υπογραφών
 με αίτημα τη διεξαγωγή δημοψηφίσματος, είναι μεγάλη.
Έχουν συγκεντρωθεί πάνω από 13.000 ηλεκτρονικές υπογραφές μέσα από την 
πλατφόρμα του GoPetition, αλλά και έντυπες. Αρκετές ακόμα αναμένεται να 
μαζευτούν κατά το συλλαλητήριο της Κυριακής.


No comments:

Post a Comment