Friday, April 24, 2020


ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ   24/4/20

@Τι πρόσεχε η Αλίκη Βουγιουκλάκη σε έναν άντρα 'εξαρτάται κάθε φορά από τον άνδρα, άλλοτε την ευαισθησία του, την τρυφερότητα του και άλλοτε την συνέπεια η την ειλικρίνειά του, πάντα όμως προσέχω τα χέρια του'. 
@το είπε η Κάτια Δανδουλάκη 'πάντα προσπαθώ να πλουτίσω τον εαυτό μου, πάντα προσπαθώ να ομορφαίνω τη ζωή μου με το επάγγελμα μου και όχι το αντίστροφο'. 
@τα δύο τρίτα του πληθυσμού της γης διαβάζουν και γράφουν κάποια από τις  κυριότερος γλώσσες που είναι οι κινέζικη, ινδική, αγγλική, ισπανική, ρωσική, αραβική, πορτογαλική, γερμανική, γαλλική, ιαπωνική. 
@το 1984 η Ζωή Λάσκαρη κυκλοφόρησε ένα δίσκο με ασκήσεις γυμναστικής -αεροβική, στρέτσινγκ με όργανα, χαλάρωμα. 
@το 1938 άρχισε την λειτουργία του στην Ελλάδα το Γαλλικό Ινστιτούτο. 
@Ο Χαμφρεη Μπόγκαρντ σε 29 ταινίες είχε κακό τέλος, σε εννέα φυλακίστηκε, σε  12 σκοτώθηκε και σε οκτώ τραυματίστηκε. 
@Ισπανία σημαίνει χώρα των κουνελιών. 
@το είπε ο Νίκος Σταυρίδης το 1983  'αν όλες οι μπογιές που εδώ και 50 χρόνια πασαλειβω το πρόσωπο μου ήταν λάσπη τώρα θα έκτιζα πολυκατοικία'. 
@ο πλανήτης μας έχει παλμούς σα να ήταν μια γιγάντια καρδιά, οι παλμοί χτυπάνε κάθε 12 ωρες ανακάλυψε συνεργείο φυσικών του Πανεπιστημίου της Ρώμης. 
@το είπε ο Σιλβέστερ Σταλόνε 'ούτε που θυμόμουν πόσες γυναίκες γνώρισα και πάνω που πίστευα πως ήξερα σχεδόν τα πάντα γύρω από τον έρωτα ο Τραβόλτα μου περιέγραφε περιπέτειες που δεν έβαζε ο νους μου. Εκείνος ήταν που με έβαλε να κάνω έρωτα μέσα σε ψυγείο, είχε δίκιο εκείνη η νύχτα ήταν η πιο θερμή της ζωής μου'. 
@επιτροπή της αμερικανικής Γερουσίας κατέληξε στο συμπέρασμα  ότι ο,τι παράγει η γη είναι το ελιξίριο της μακροζωίας και προτείνει μια υγιεινή και φυσική δίαιτα μεσογειακού τύπου από μακαρόνια, ψωμί, φρούτα, λαχανικά, ελαιόλαδο. 
@15.000 ασπρόμαυρες ταινίες γυρίστηκαν στο Χόλιγουντ στις δεκαετίες του 30,40.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment