Sunday, February 23, 2020

ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  23/2/20
@Τερέζας Στράτας, η διάσημη σοπράνο, γεννήθηκε στο Τορόντο από Κρητικούς γονείς. Το πραγματικό της επώνυμο είναι Στρατάκη. 
@σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες οι κατσαρίδες δεν έχουν παρουσιάσει καμία βιολογική εξέλιξη εδώ και 30 εκατομμύρια χρόνια. 
@ο Λίβανος είναι η μόνη χώρα στην Μεση Ανατολη που δεν έχει έρημο. 
@H λέξη άσθμα που αναφέρεται για πρώτη φορά στην 'Ιλιάδα' προέρχεται από το ρήμα 'ααζω, που σημαίνει εκπνεω με ανοικτο στόμα. 
@το πρώτο φιλί που δόθηκε στην οθόνη ήταν στην ταινία του 1896 'το φιλί'.
@1962- το είπε ο Γιάννης Τσαρούχης' η σημερινή νεολαία έχει γερά νεύρα και θαρρος αλλά δειλο μυαλό. Δειλιάζει να ανακρίνει κάθε πρωί τον εαυτό της, να μάθει ποια είναι και ελπίζει να μπαλωθεί με κάποιο ψευτομύθο. Εγώ θα μάθαινα σ'ενα παιδί να δουλεύει από μικρό, αντίθετα με αυτό που προσπαθούμε σήμερα ,να μείνουμε παιδιά εως στα 40 μας'
@ 15 Απριλίου 1977 ο Στέλιος Καζαντζίδης νυμφεύθηκε στην Φλόριντα των Ηνωμένων Πολιτειών την Αντωνία Κωνσταντουλάκη. 
@το είπε ο Ζωρζ Μουστακι 'είμαι έλληνας γιατί οι γονείς μου είναι έλληνες, γιατί έχω ελληνικό όνομα και γιατί οι φίλοι μου είναι έλληνες. Δεν έζησα βέβαια ποτέ στην Ελλάδα, δεν ψήφισα ποτέ, δεν πήγα στρατιώτης, δεν είμαι δηλαδή έλληνας με την κοινωνική σημασία της λέξης, συναισθηματικά όμως είμαι Ελληνας. 
@Τρια εκατομμύρια  γάμοι γίνονται κάθε χρόνο στην πρώην Σοβιετική Ενωση. 
@η τελευταία δημόσια εμφάνιση της Μαρίας Κάλλας ήταν ένα αρέσει ρεσιτάλ στο Σαπόρο της Ιαπωνίας στις11 Νοεμβρίου 1974. 
@Οταν στις 5 Αυγούστου 1917 ξέσπασε η μεγάλη πυρκαγιά της Θεσσαλονίκης ο πληθυσμός της πόλης ήταν 55.000 Εβραίοι, 30.000 Ελληνες, 32.000 Τούρκοι, καθώς και αρκετές χιλιάδες Σέρβοι, Αλβανοί Φραγκολεβαντίνοι, Αρμενιοι, Βούλγαροι, Ουγγροι και αλλοι.
@το είπε ο πρόεδρος της Δημοκρατίας Κωνσταντίνος Καραμανλής στην Μελίνα Μερκούρη 'Μελίνα μη μου πεις ότι με βρίσκεις ωραίο γιατί τότε θα σου πω και εγώ σοφή'. 
@η συνταγή για κομψή σιλουέτα της Τζέιν Φόντα 'όχι στο πολύ αλάτι, στο κρέας και τα γαλακτερά ,ναι στα λαχανικά, φρούτα και στο άφθονο νερό. 
@ήταν όλοι μαθητές του Καρόλου Κουν: Βασίλης Διαμαντοπουλος,Αλέκα Κατσέλη (1942), Γιάννης Γκιωνάκης (1944) ,Πέτρος Φυσσούν,Βερα Ζαβιτσιάνου (1954), Γκέλυ Μαυροπούλου (1955), Κώστας Καζάκος (1957), Μάρθα Βούρτση, Γιώργος Κωνσταντίνου (1958), Γιάννης Φέρτης (1959), Αλεξανδρα Λαδίκου (1960), Γιάννης Μόρτζος (1962), Νόνικα Γαληνέα (1966), Γιωργος Σίσκος, Ηλίας Λογοθέτης (1967) ,Κάτια Δανδουλακη (1968).
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment