Monday, February 24, 2020

ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  24/2/20

@Πριν από το τέλος του ψυχρού πολέμου 110.000 πολίτες εργάζονταν σε αμερικανικές στρατιωτικές βάσεις στην Ευρώπη. Το 1993 είχαν περιοριστεί σε 65.000. 
@τα φρέσκα οστρακοειδή που έχουν μικρόβια μπορούν να προκαλέσουν στον άνθρωπο από απλή διάρροια έως επικίνδυνη μόλυνση του αίματος.
@9.000.700  αναγνώστες είχε κάθε τεύχος του περιοδικού Νασιοναλ Τζεογκράφικ το 1993. 
@το είπε ο Νίκος Σταυρίδης 'εγώ όταν ξεκίνησα γυαλιζα τα παπούτσια του Αυλωνίτη .Τα γυάλιζα και κοίταζα την κορφή. Εφευγα μετά την παράσταση και πήγαινα σπίτι μου και, ξέρεις τι ονειρευόμουν, πότε να έρθει η άλλη παράσταση να του τα ξαναγυαλίσω'. 

@Ο πρωτος τεχνητός δορυφόρος της γης ήταν ο Σπούτνικ με βάρος 89 kg. 
@το είπε η Δήμητρα Γαλάνη ΄το κοινό σου χαρίζει μια μαγεία και σου μεταδίδει τέτοιο  ερωτισμό που είναι αδύνατο να μην το νιώσεις. θα 'θελα να μπορούσα με λόγια να εξηγήσω τι νιώθεις όταν αρχίζει 'διάλογος' με τον κόσμο. Είναι λίγο δύσκολο ,το έχω ξαναπεί ότι είναι μια τρελή ερωτική στιγμή όπου δέκτης και πομπος είναι και οι δύο καλλιτέχνες' .
@τον χειμώνα με το κρύο τα μυρμήγκια κατεβαίνουν βαθιά στην γη, στις ρίζες των δέντρων, για να διατηρηθούν στην ζωή τους χρειάζεται θερμοκρασία τουλάχιστον 1 βαθμου πάνω από το μηδέν. 
@το ψευδώνυμο Αττίκ το διαλεξε ο συνθετης Κλεων Τριανταφύλλου,ο οποίος πέθανε το 1944, γιατί θεωρούσε τον εαυτό του γνήσιο παιδί της Αττικής. 
@το είπε το 1983 ο Γιάννης Φέρτης για την Μελίνα Μερκούρη 'νομίζω ότι της αρέσω ακόμα, κάθε φορά που βλεπόμαστε μου λέει τι ωραίος που είσαι και εγώ κοκκινίζω σαν να ήμουν 21 ετών'. 
@κρίσιμη περίοδος κλονισμου του γάμου στην Ιταλία η ηλικία των 40 χρονών. 
@το είπε ο Αλέξης Μινωτής' υπήρξα πράγματι πολύ τυχερός στην σταδιοδρομία μου, έπαιξα σχεδόν ότι είναι μεγάλης αξίας για το παγκόσμιο δραματολόγιο. θα ήμουν ωστόσο ευτυχής αν είχα συμπληρώσει τον κύκλο μου με τον 'Θειο Βανια' του Τσέχωφ και τον 'Οθελλο' του Σαίξπηρ .Θα επαιζα  το ίδιο ευχάριστα τον Οθελλο όπως και τον Ιάγο.
@35.000.000 υπολογίζονται οι Αμερικάνοι που πάσχουν από άσθμα και αλλες αλλεργικές ασθένειες. 
@200 γούνινα παλτό έχεις στις ντουλάπες της η βασίλισσα Ελισάβετ. 
@το είπε η Ελένη Ανουσάκη 'ο μεγαλύτερος μου έρωτας είναι η ίδια η ζωή'.ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment