Friday, February 28, 2020


ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  28/2/20
@Η καφεΐνη είναι το πιο διαδεδομένο στον κόσμο ελαφρό διεγερτικό και ο καφές ή βασική πηγή του. Eνα κοινό φλιτζάνι περιέχει τουλάχιστον 50 mg (ο στιγμιαίος) και μέχρι 150 mg (ο καφές φίλτρου) καφεΐνης. Yπάρχει ακόμα σε ορισμένα αναψυκτικά ,παυσίπονα καθώς και στην σοκολάτα.
@η Αλίκη Βουγιουκλάκη για τους ανθρώπους που στάθηκαν δίπλα της στα πρώτα βήματά της στο θέατρο: o Ροντηρης, ο Μουσούρης, η Κατερίνα, ο Σολωμός, ο Πλωρίτης. 
@το είπε ο Υβ Μονταν: έχω και εγώ τις αντιφάσεις μου, όπως όλος ο κόσμος, ωστόσο προτιμώ να είμαι κομμουνιστής μέ Ρολλς Ρους από φασιστας με άρμα μάχης.
@ Η Ελλάδα συνδεθηκε  σιδηροδρομικά με την Ευρώπη το 1916. 
@ο Γιώργος Κωνσταντίνου πέρασε στο χώρο των πρωταγωνιστών το 1962 με τον ρόλο ενός πειναλεου φοιτητή που περιγράφει στον σερβιτόρο το προφιτερόλ που επιθυμεί. Ηταν τότε στο θίασο της Βουγιουκλάκη. 
@από τη Μέριλιν Μονροε:  είμαι όμορφη, είμαι πλούσια, είμαι διάσημη, αλλά όταν το βράδυ πέφτω στο κρεβάτι μου δεν νιώθω  ζεστασιά. 
@ο ένας στους έξι ανθρώπους είναι αριστερόχειρας. 
@οι γυναίκες σταματούν να ψηλωνουν στα 16,5 χρόνια τους και οι άνδρες στα 17,5.
@το είπε ο Νίκος Κούρκουλος: δεν λάτρεψα είδωλα ,δεν θέλησα να αντιγράψω κανέναν, αν έγινα star ήταν γιατί αυτός ο κινηματογράφος υπήρχε εκείνη την εποχή. 
@από τον Κώστα Χατζηχρήστο :η επιθεώρηση είναι το σούπερ σωου, ήταν και θα μείνει για πάντα το πρώτο και το πιο δύσκολο, γιατί ο ηθοποιός πρέπει να τα δώσει όλα μέσα σε 5-10 το πολύ λεπτά, ενώ ο ηθοποιός της πρόζας έχει μπροστά του δύο ολόκληρες ώρες. 
@120 εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο μιλάνε γαλλικά .
@στην Ισπανία λειτουργούν περισσοτερα απο 250.000 ξενοδοχεία, μπαρ, καφετέριες και εστιατόρια. 
@το είπε ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ: εμείς οι ηθοποιοί είμαστε όντα ανικανοποίητα, κάνουμε -και έχω κάνει- λαθη, άλλοτε λόγω οικονομικών παραχωρήσεων, άλλοτε λόγω φιλοδοξίας να παίζουμε ρόλους για τους οποίους δεν είμαστε προετοιμασμένοι. 
@για έναν άνδρα- δήλωσε ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ- η ομορφιά είναι συνώνυμη με την βλακεία γι' αυτό αποφάσισα να γίνω παραγωγός και σκηνοθέτης των ταινιών μου, μόνο και μόνο για να δείξω ότι δεν είμαι μόνο ένα πρόσωπο. 
@το Μάρτιο του 1965 σταμάτησε  να τραγουδάει δημόσια ο Στέλιος Καζαντζίδης.

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment