ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Friday, November 16, 2018

 
                        Η γοργόνα Θεσσαλονίκη στο δρόμο του μεταξιού

Το σλόγκαν της Θεσσαλονίκης είναι γνωστό: «Many Stories,One Heart»(=Πολλές ιστορίες, μία Καρδιά).Ο «Δρόμος του Μεταξιού» έχει το δικό του: «One Road,One Belt» (Ένας Δρόμος,μία Ζώνη).Το 8th UNTWO International Meeting on Silk Road Tourism (Διεθνής Συνάντηση στο Δρόμο του Μεταξιού) που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη τον περασμένο μήνα, ένωσε δρόμους σε παλιές και νέες ιστορίες: «Ένας δρόμος, μία ζώνη με πολλές ιστορίες σε μία Καρδιά»! Αυτή της Θεσσαλονίκης η καρδιά. Πόλη σταθμός και σταυροδρόμι για τον τουρισμό στο Δρόμο του Μεταξιού. Και σαν σύμβολο των νέων ιστοριών που θα γραφούν, η Γοργόνα. Η αδελφή του Μέγα Αλέξανδρου με τη δική της ιστορία γραμμένη πάνω σ' ένα μεταξωτό μαντήλι-δώρο… Περισσότερα
Οι Γάλλοι τουρίστες "κλείνουν" το μάτι στην πόλη

Γαστρονομικός και πολιτιστικός τουρισμός. Περιηγητικός και Ορειβατικός τουρισμός. Και Ιαματικός. Με συνδυασμό ήλιου και θάλασσας…Αυτό είναι το…μήνυμα που έστειλαν στη Θεσσαλονίκη οι χιλιάδες Γάλλοι επισκέπτες από το περίπτερο της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού IFTM TOP RESA που πραγματοποιήθηκε στο Παρίσι. 


Περισσότερα
Τρεις καρτολίνες για τον τουρισμό και την τόνωση της αγοράς
 
Τρείς ειδικές καρτολίνες για τρία μεγάλα συνέδρια κυκλοφόρησε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο. Εμπορικά καταστήματα και επιχειρήσεις εστίασης στο ιστορικό και εμπορικό κέντρο της πόλης έβαλαν τις καρτολίνες στις προθήκες τους,  προσφέροντας εξυπηρετήσεις ή εκπτώσεις στους συνέδρους. Η πρώτη (πιλοτική) αυτή προσπάθεια εκτιμάται από τον Οργανισμό θετική «και ενθαρρυντική για την συνέχεια…»
 
 
Βιρτουόζοι του τουρισμού στη Θεσσαλονίκη 
 
Όσοι δεν ασχολούνται με τα πεπραγμένα του τουρισμού αγνοούν την ύπαρξή τους. Κι όμως οι «βιρτουόζοι» του τουρισμού είναι εδώ. Και στη Θεσσαλονίκη (όπως και στη Χαλκιδική). Είναι στους στόχους τους και στις συνεργασίες τους για τις αξέχαστες ταξιδιωτικές εμπειρίες που σχεδιάζουν για ξεχωριστούς πελάτες.
 
Βαλεαρίδες Νήσοι, νησάκια Χαλκιδικής, Θάσος, Σαμοθράκη και η Θεσσαλονίκη να είναι...ο κρίκος.

‘Ένα ζευγάρι Ισπανών δημοσιογράφων με εξειδίκευση στο ταξιδιωτικό ρεπορτάζ αναζήτησε μέσω blogger trip του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης νέες ταξιδιωτικές διαδρομές και εμπειρίες που συνδέονται με την ελιά και το μεσογειακό ελαιόλαδο, την κουλτούρα της μεσογειακής διατροφής, τη θάλασσα και το πράσινο των μεσογειακών νησιών. Η "Θαλασσινή Θεσσαλονίκη"; - Η βάση τους…
Η Εσθονία ανακαλύπτει τη Θεσσαλονίκη 
 
Τη Θεσσαλονίκη ως πρωτεύουσα της ελληνικής γαστρονομίας, πόλη πλούσια στην Ιστορία και στον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό θα «συστήσει» στους Εσθονούς τηλεθεατές η πιο γνωστή ταξιδιωτική εκπομπή της δημόσιας Εσθονικής τηλεόρασης. Οι συντελεστές της, γνώρισαν την πρωτεύουσα της Μακεδονίας μέσα από press trip του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης. Ειδικό αφιέρωμά τους : Η παρασκευή της μπουγάτσας!
 
Fatima Al Mattar, μια Κουβεϊτιανή influencer με 100.000 ακολούθους στη Θεσσαλονίκη
 
Την Παγκόσμια Ημέρα Τουρισμού, επέλεξε μια influencer από το Κουβέιτ να γνωρίσει τη Θεσσαλονίκη, προσκεκλημένη από μεγάλο τουριστικό Όμιλο σε συνεργασία με την Qatar Airways. Η δημιουργός της σελίδας hello965.com, πήρε μια γεύση απ'όλα τα καλά της Θεσσαλονίκης με μέριμνα και πρόγραμμα περιήγησης του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Περισσότερα
 
Γιατί οι Ιταλοί tour  operators ενδιαφέρονται για τη θαλασσινή Θεσσαλονίκη;

Tour operators από το Τορίνο για τουρίστες υψηλών εισοδημάτων ενδιαφέρονται για την Θεσσαλονίκη και τις τουριστικές διαδρομές που την ενώνουν με τουριστικές περιοχές της Κεντρικής Μακεδονίας. Βασική προϋπόθεση όμως αυτές τις διαδρομές να έχουν σημείο αναφοράς την θαλασσινή Θεσσαλονίκη…

No comments:

Post a Comment