ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Tuesday, November 27, 2018

Πόσοι βλέπουν πειρατικά Nova και Cosmote TV στην Ελλάδα;



Τρομάζουν τα νούμερα της online πειρατείας στην Ελλάδα. Πως σκοπεύουν να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα οι εταιρείες συνδρομητικής τηλεόρασης στην Ελλάδα

Μπορεί οι τιμές στις συνδρομές Cosmote TV και Nova να έχουν πέσει έως και πάνω από 50% σε σχέση με αυτές που υπήρχαν στην αγορά έως και πριν από 3-4 χρόνια όμως η παρακολούθηση πειρατικού προγράμματος στην τηλεόραση παραμένει στα ύψη στην χώρα μας. Οι Έλληνες τόσο με την ανοχή του επίσημου κράτους όσο και την δικαιολογία της κρίσης συμπεριλαμβάνονται ανάμεσα στους πρωταθλητές παγκοσμίως στο παράνομο downloading ταινιών και σειρών καθώς και στην παράνομη παρακολούθηση ζωντανών αγώνων και γενικότερα αθλητικών γεγονότων μέσω streaming στο ιντερνετ.
Στα δύο παραπάνω φαινόμενα τα τελευταία χρόνια έχει προστεθεί ένας ακόμη σημαντικός πονοκέφαλος για τις εταιρείες (σ.σ. λογικά θα έπρεπε να είναι και για το κράτος καθώς χάνει σημαντικά έσοδα από φόρους και τέλη) που ακούει στο όνομα "πειρατικές συνδρομές". Κοινώς συνδρομές που παρέχουν την δυνατότητα σε οικιακούς - κυρίως - χρήστες να έχουν πρόσβαση - μέσω internet (ipbox) σε οθόνη τηλεόρασης - στο περιεχόμενο της Cosmote TV και Nova πληρώνοντας χαμηλότερο αντίτιμο σε έναν "πειρατή".

150.000 πειρατικές συνδέσεις στην Ελλάδα

Σύμφωνα με όσα ανέφεραν στο NEWS 24/7 στελέχη από την αγορά της συνδρομητικής υπολογίζεται ότι στην Ελλάδα είναι ενεργές σήμερα περίπου 150 χιλιάδες συνδέσεις αυτής της μορφής που θα αντιστοιχούσαν -αν όλες “γύριζαν” σε νόμιμες - σε έσοδα από συνδρομές τουλάχιστον 45 εκατ. ευρώ (150χιλ. x 25 ευρώ x 12μήνες) τον χρόνο με το 30% (13,5 εκατ. ευρώ) να ισοδυναμεί με απώλεια φόρων και λοιπών εσόδων προς το ελληνικό δημόσιο. Όπως αναφέρουν τα στελέχη της συνδρομητικής το μεγαλύτερο μέρος του υπόλοιπου ποσού θα μπορούσε να επενδυθεί σε δικαιώματα μετάδοσης περιεχομένου και σε νέες τεχνολογίες, προκειμένου να παρέχονται όλο και καλύτερες ποιοτικά υπηρεσίες στους καταναλωτές.

No comments:

Post a Comment