Friday, November 30, 2018

Ο ΧΟΥΣΕΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΜΠΟΥΛ

Ο Χουσεΐν, από την Καμπούλ του Αφγανιστάν, ήρθε πριν από πέντε χρόνια στην Ελλάδα. Ζούσε στην περιοχή του Πηλίου, όπου δούλευε σε διάφορες δουλειές ενώ κατάφερε να παρακολουθήσει και μερικές τάξεις στο σχολείο του Βόλου. «Ο πατέρας μου μου ζήτησε να φύγω και να πάω στην Αγγλία. Εκεί με συνέλαβαν και με έστειλαν πίσω στο Αφγανιστάν. Μέσα σε τριάντα μέρες, πέρασα στο Ιράν και μετά στην Τουρκία. Εκεί βρήκα και άλλους συμπατριώτες μου. Αγοράσαμε μόνοι μας μια βάρκα και περάσαμε στην Λέσβο» λέει ο Χουσεΐν σε πολύ καλά ελληνικά και συνεχίζει: «Τα πράγματα είναι δύσκολα, όμως θα πρέπει να αντέξουμε. Μου άρεσε πολύ στο Πήλιο. Έχω πολλούς φίλους εκεί και θα ήθελα να κάποια στιγμή να επιστρέψω. Δούλευα σε μια ταβέρνα στην Πορταριά και σε έναν ξενώνα στην Μακρινίτσα. Οι άνθρωποι ήταν πολύ καλοί. Τώρα όμως, πρέπει να συνεχίσουμε τον δρόμο μας». 

Ο Χουσείν με τους φίλους του, έφυγε από την Ειδομένη  τότε που τα σύνορα με την ΠΓΔΜ ήταν ακόμη ανοικτά. Τώρα τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά και χειροτερεύουν περισσότερο μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής του φράχτη από την πλευρά των Σκοπίων.ΑΝΤΩΝΗΣ ΡΕΠΑΝΑΣ

No comments:

Post a Comment