Tuesday, December 11, 2012

ΕΛΛΗΝΙΔΑ Η ΦΕΤΙΝΗ ΜΙSS ΤΕΕΝ ΤΩΝ ΗΠΑ


Η φετινή Miss Teen των ΗΠΑ είναι μια όμορφη, γλυκομίλητη και χαριτωμένη νεαρή γυναίκα που παθιάζεται με τα θέματα της κοινότητας στην οποία ζει και πλέον είναι μέντορας για όλα τα κορίτσια της Αμερικής.
Η 18χρονη Ελεάννα Frangedis είναι η πρώτη Ελληνοαμερικανίδα που κατέκτησε τον τίτλο χωρίς καμία προηγούμενη σχετική εμπειρία. «Δεν έλαβα ποτέ εκπαίδευση σχετική με το χώρο του θεάματος» είπε η Frangedis στο Pappas Post την προηγούμενη εβδομάδα.
«Η προπόνηση που είχα ήταν λίγο πολύ σχετικά με της δραστηριότητες μου στην κοινωφελή εργασία. Έχω συνεργαστεί με το Εμπορικό Επιμελητήριο και τα σχολεία και με πολλές άλλες οργανώσεις. Έχω αφιερώσει πολύ χρόνο – έχω βοηθήσει σε 70 υπηρεσίες μέσα σε 90 μέρες. Είμαι πολύ αφοσιωμένη και έχω κίνητρα. Όλα αυτά με βοήθησαν στην ομιλία μου και στις δεξιότητες επικοινωνίας».
Η Frangedis επιχειρεί να συνθλίψει τα αρνητικά στερεότυπα του θεάματος λέγοντας ότι ο διαγωνισμός περιλαμβάνει πολύ περισσότερα από απλά τέλεια μαλλιά και μακιγιάζ.
«Δεν είναι αυτό που λες ή πόσο γρήγορα περπατάς», λέει. «Είναι το πώς θα περπατήσεις και πώς θα μιλήσεις. Μπορεί να πεις κάτι που θα ακουστεί εντελώς κρύο ή που θα ακουστεί σα να βγαίνει από την καρδιά σου. Νομίζω ότι αυτό ήταν που με διαχώρισε από τα υπόλοιπα κορίτσια».
Από τότε που κέρδισε τον διαγωνισμό η Frangedis έχει ταξιδέψει σε όλη τη χώρα κι επισκέπτεται σχολεία όπου μιλάει σε μαθητές γυμνασίου σχετικά με την πίεση και τον εκφοβισμό μέσα στη μαθητική κοινότητα. Και ποιά είναι η σχέση της με την Ελλάδα;
«Εκεί που ζω στη Φλόριντα, στο Τάρπον Σπρινγκς, είναι σαν ένα πολύ αυθεντικό ελληνικό χωριό», λέει. «Υπάρχει πολύ μεγάλη ελληνική κοινότητα, έτσι ο ελληνικός πολιτισμός ήταν πάντα ένα μέρος της ζωής μου. Κάνουμε παραδοσιακό ελληνικό Πάσχα – κόκκινα αυγά, αρνί και τσουρέκια ενώ νηστεύουμε για 40 μέρες. Αγαπώ τον πολιτισμό μας και τον κρατάμε πολύ ζωντανό στην καθημερινή μας ζωή.”

No comments:

Post a Comment