Η ζωή της θρυλικής Εντίθ Πιαφ σε μια μοναδική μουσικοθεατρική παράσταση που κατέκτησε το Παρίσι «ζωντανεύει» στις 31 Ιανουαρίου,8.30 μμ, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών.
Εντίθ Πιαφ, Μιά Ζωή σε Ροζ και Μαύρο, παραγωγή του Αλέν Ντελόν, αποτίει φόρο τιμής στην αθάνατη Πιαφ με μία πρωτότυπη θεατροποιημένη βιογραφία πλημμυρισμένη από τα τραγούδια της.
Το Μέγαρο Μουσικής φιλοξενεί το αφιέρωμα στην Εντίθ Πιαφ ,στην Αίθουσα Φίλων της Μουσικής. Η προπώληση εισιτηρίων αρχίζει στις 11 Ιανουαρίου.
Ο Ζαν Κοκτό είχε δηλώσει: «δεν υπήρξε ποτέ άλλη Πιαφ ούτε θα ξαναϋπάρξει ποτέ». Μία ολόκληρη γενιά έκανε την Πιαφ έναν «μύθο», έναν «θρύλο», λέξεις που η σημασιολογική εξέλιξη άλλαξε το αρχικό τους νόημα δημιουργώντας συνώνυμα.
Τρεις πρωταγωνιστές έρχονται τώρα να αποτίσουν απλά και με μετριοφροσύνη φόρο τιμής στον «μύθο», στην αθάνατη Πιαφ.
Πώς γεννήθηκαν τα τραγούδια La vie en rose, L'hymne a l' amour, Milord ή Non, je ne regrette rien; Πώς μεγάλωσε στην φτωχογειτονιά του Παρισιού και στα μπαρ της Πιγκάλ; Πώς η Εντίθ Γκασιόν (Edith Gassion) έγινε το «Μικρό Σπουργίτι» και στην συνέχεια η Εντίθ;
Πώς συνάντησε τον Μαρσέλ Σερντάν και έζησε μαζί του έναν μυθικό έρωτα; Τί της οφείλουν ο Ιβ Μοντάν, ο Σαρλ Αζναβούρ, ο Ζορζ Μουστακί και πολλοί άλλοι; Πώς κατανάλωσε την ζωή της δίνοντας παραστάσεις μέχρις εξαντλήσεως, σε πείσμα των γιατρών που της συνιστούσαν επίμονα να ξεκουραστεί;
Η πρωτότυπη μορφή της θεατροποιημένης αυτής μουσικής βιογραφίας, πλημμυρισμένης από τα αθάνατα τραγούδια της Πιαφ, αναπλάθει την ζωή της μ' έναν τρόπο διασκεδαστικό και συγκινητικό συνάμα.
Ο Ζακ Πεσίς -δημοσιογράφος, συγγραφέας και ιστορικός της μουσικής- μας ξαναθυμίζει με έναν ανάλαφρο τρόπο την καριέρα της Πιαφ, κάνοντας σταθμό στις ημερομηνίες-κλειδιά της ζωής της.
Η συναρπαστική Ναταλί Λερμίτ με την υπέροχη φωνή της διανθίζει την διήγηση με τα αθάνατα τραγούδια της μεγάλης καλλιτέχνιδας, συνοδευόμενη από τον Ορελιάν Νοέλ στο ακορντεόν . Η πρωτοποριακή σκηνοθεσία της Ρουμπιά Ματινιόν υπογραμμίζει την αλληλεπίδραση μεταξύ του αφηγητή, της τραγουδίστριας-ηθοποιού και του μουσικού, και προκαλεί την συμμετοχή του κοινού.
No comments:
Post a Comment