Thursday, December 17, 2009

ΤΑ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΟΥ 2009 ΣΤΟ YouTube

Σαν Φρανσίσκο

Η μεσήλικη Σκωτσέζα που άφησε άφωνους τους κριτές σε βρετανικό σόου ταλέντων, ένα επτάχρονο αγόρι που προσπαθεί να συνέλθει από την επίσκεψη στον οδοντίατρο και ένα ζευγάρι που χορεύει λίγο πριν το γάμο του ήταν οι κορυφαίες στιγμές του YouTube για το 2009.
Την πρώτη θέση στη λίστα των πέντε δημοφιλέστερων βίντεο φιγουράρει η Σούσαν Μπόιλ, η άχαρη 48χρονη που μάγεψε τον πλανήτη με την ερμηνεία του τραγουδιού I Dreamed A Dream στο σόου Η Βρετανία Έχει Ταλέντο τον Απρίλιο.
Η Μποίλ τελικά κέρδισε τη δεύτερη θέση στο διαγωνισμό, η ερμηνεία της όμως προβλήθηκε 120 εκατομμύρια φορές στο YouTube, περισσότερες από ό,τι τα τρία επόμενα δημοφιλέστερα βιντεοκλίπ από κοινού.
Στη δεύτερη θέση, με 37 εκατομμύρια προβολές, το βίντεο με τίτλο Ο Ντέιβιντ Μετά τον Οδοντίατρο. Ο επτάχρονος Ντέιβιντ προσπαθεί να συνέλθει από την επίσκεψη στον οδοντίατρο που τον άφησε ζαλισμένο και προβληματισμένο για το αν αυτή είναι η πραγματική ζωή.
Στην Τρίτη θέση με 33 εκατομμύρια προβολές η Χορευτική Είσοδος Γάμου του Κέβιν Χάινζ και της Τζιλ Πέτερσον, οι οποίοι εκτελούν μια περίπλοκη χορογραφία μαζί με τους κουμπάρους και τις παρανύμφους λίγο πριν παντρευτούν τον Ιούλιο.
Το βίντεο προκάλεσε τη διαμαρτυρία της Sony, η οποία έχει τα δικαιώματα για τη μουσική υπόκρουση του χορευτικού, και απαίτησε από το YouTube να εισάγει ένα σύνδεσμο (link) για την αγορά του τραγουδιού online.
Στις τελευταίες δύο θέσεις τις πεντάδας βρίσκονται διαφημιστικά βιντεοκλίπ: το τρέιλερ της ταινίας Νέα Σελήνη, με 31 εκατομμύρια προβολές, και τρεις διαφορετικές εκδοχές μιας διαφήμισης του εμφιαλωμένου νερού Evian, με πρωταγωνιστές μωρά που φορούν πατίνια.
Ο συνολικός αριθμός των σελιδοπροβολών που συγκέντρωσε η πεντάδα είναι ενδεικτικός της τεράστιες επιτυχίας του YouTube, το οποίο ανήκει στη Google και δέχεται σήμερα 20 ώρες νέου υλικού ανά ώρα.
Το 2009 είναι η πρώτη χρονιά που η υπηρεσία ανακοινώνει τα δημοφιλέστερα βίντεο.

No comments:

Post a Comment