ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 3.720.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Friday, June 7, 2019

 Εγκαίνια Λειτουργίας Προγράμματος «Δωμάτιο της Γειτονιάς»




Συνέντευξη Τύπου με αφορμή τα εγκαίνια λειτουργίας του προγράμματος του Δήμου Θεσσαλονίκης «Δωμάτιο της Γειτονιάς» θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Ιουνίου 2019, στις 12:00, στον έναν από τους τρεις δημοτικούς χώρους όπου θα λειτουργήσει το πρόγραμμα, το κτήριο των πρώην δημοτικών στάβλων Παπάφη (είσοδος επί της οδού Μυκόνου 2).

Τη συνέντευξη θα δώσουν ο Δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Κοινωνίας των Πολιτών, Νίκος Φωτίου, ο Γενικός Διευθυντής του ΚΕΠΑ, Σπύρος Σκοτίδας, και η πρόεδρος της ΑΜΚΕ ΠΕΡΑ, η οποία έχει αναλάβει την υλοποίηση του προγράμματος με την υποστήριξη του ΚΕΠΑ.

Το πρόγραμμα «Δωμάτιο της Γειτονιάς» υλοποιείται μέσω της δωρεάς ύψους 10.000.000 € του Ιδρύματος Σταύρος Νιάρχος προς τον Δήμο Θεσσαλονίκης.

No comments:

Post a Comment