Wednesday, December 1, 2010

ΝΕΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΡΤ

Νέα «σημεία και τέρατα» κακοδιαχείρισης και διασπάθισης δημοσίου χρήματος από την προηγούμενη διοίκηση της ΕΡΤ αποτυπώνουν σε πόρισμα που παρέδωσαν στον εισαγγελέα, τον υπουργό Πολιτισμού Π. Γερουλάνο και τον αναπληρωτή υπουργό Τ. Χυτήρη, οι «Ράμπο» του Σώματος Επιθεώρησης Ελέγχου των Επιθεωρητών Δημόσιας Διοίκησης, με επικεφαλής τον Α. Μπουρδάρα.

Η έκθεση, η οποία ευθυγραμμίζεται με το πνεύμα των ποινικών διώξεων, που είχε ασκήσει τον περασμένο Ιούνιο η εισαγγελέας Πρωτοδικών Π. Φάκου, για έξι αδικήματα το διάστημα 2004-2009, διαβιβάστηκε στα αρμόδια όργανα της ΕΡΤ για την άσκηση πειθαρχικών διώξεων κατά τεσσάρων υπαλλήλων οι οποίοι εξακολουθούν να υπηρετούν.


EΛΕΓΧΟΣ
Ελέγχθηκαν οι 13 μεικτές παραγωγές που υλοποιήθηκαν από τη Γενική Διεύθυνσης Τηλεόρασης και τη Γενική Διεύθυνση Προγράμματος της ΕΡΤ ενώ οι ελεγκτές διαπιστώνουν:

Η ΕΡΤ δεν μεριμνά για την κοστολόγηση της συμμετοχής της στις μεικτές παραγωγές, κατά παράβαση σχετικών διατάξεων, με αποτέλεσμα σε πολλές περιπτώσεις, να αμφισβητείται εάν είναι πράγματι συμφέρουσες για την ΕΡΤ.

Η ΕΡΤ δεν φροντίζει για την παρακολούθηση της πλήρους εκπλήρωσης των υποχρεώσεων των παραγωγών με τους οποίους συμβάλλεται, με συνέπεια:

α) να επιβαρυνθεί με την καταβολή πλήρους αμοιβής για επεισόδια τα οποία δεν ήταν νέα, αλλά επαναλήψεις.

β) τη διπλή χρέωση της ΕΡΤ για οδοιπορικά.

Κατά τη διάρκεια εκπομπών μεικτής παραγωγής που προβλήθηκαν στο δορυφορικό της ΕΡΤ κατά έτη 2006-2009 και είχαν ως τηλεθεατές και ομογενείς στον Καναδά, Αυστραλία, ΗΠΑ, Ν. Αφρική και Ευρώπη, πραγματοποιήθηκε σε μεγάλη έκταση απαγορευμένη διαφήμιση ξενοδοχειακών, τουριστικών, ναυτιλιακών, φαρμακευτικών επιχειρήσεων. Αποτέλεσμα, να υφίσταται θέμα απώλειας των εσόδων που θα εισέπραττε η ΕΡΤ εάν η διαφήμιση γινόταν νομίμως. Πρόκειται, σύμφωνα με πληροφορίες, για την εκπομπή «Ελληνικό Πανόραμα» της Ειρ. Νικολοπούλου.


Χαριστική σύμβαση
Η ανάληψη της υποχρέωσης της ΕΡΤ ΑΕ για την άπαξ μετάδοση ενός μηνύματος 40’’ σε διάλειμμα εκπομπής και η τιμολόγησή του, αποτελεί διαφήμιση που εκφεύγει των ορίων της χορηγίας και αντίκειται στις διατάξεις της νομοθεσίας. Πρόκειται για τη χαριστική σύμβαση χορηγίας της ΕΡΤ με την αεροπορική Aegean (που δεν φέρει καμία ευθύνη για το θέμα) η οποία, παραχωρώντας ένα μηχάνημα ψηφιακής επεξεργασίας δεδομένων στην «Αθλητική Κυριακή» (αξίας 120.000 ευρώ) έπαιρνε ως αντάλλαγμα διαφημιστικό χρόνο αξίας 2-3 εκατ. ευρώ

No comments:

Post a Comment