Thursday, December 23, 2010

ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΡΤ 3

Αγαπητοί μου φίλοι.
Τα τρία χρόνια της συνεργασίας μας, μου έδωσαν τη δυνατότητα να συνειδητοποιήσω πως το μεγαλύτερο κεφάλαιο της ΕΡΤ-3 είναι το έμψυχο δυναμικό της. Είναι οι εργαζόμενοι σ’ αυτήν που δίνουν και την ψυχή τους μέσα σ’ ένα περιβάλλον δύσκολο αλλά και απαιτητικό.

Αποχωρώντας θέλω να σας ευχαριστήσω από την καρδιά μου για τη δημιουργική συνεργασία μας, στα χρόνια αυτά. Πιστεύω πως όλοι μαζί καταφέραμε να βάλουμε στην ΕΡΤ-3 ένα λιθαράκι σ’ αυτά που προϋπήρχαν. Αισιοδοξώ ότι η προσπάθεια αυτή θα συνεχιστεί. Το εγγυώνται η δική σας θέληση, η ικανότητα και η διάθεση για προσφορά των μελών της νέας διοίκησης.

Προσωπικά θα είμαι πάντα δίπλα στην ΕΡΤ-3, στη νέα διοίκηση και σε κάθε πρωτοβουλία που θα αφορά τον εκσυγχρονισμό, την αντιμετώπιση των προβλημάτων της και την ενδυνάμωση του ρόλου της ως δημόσιου ραδιοτηλεοπτικού μέσου.

Σ’ αυτά τα τρία χρόνια της συνεργασίας μας προσπάθησα ανυπόκριτα να είμαι δίκαιος, ειλικρινής και ανθρώπινος απέναντί σας, ενώ η πόρτα του γραφείου μου ήταν πάντα ανοιχτή σε όλους.

Αποχωρώ έχοντας ήσυχη τη συνείδησή μου ότι έπραξα το καθήκον μου.

Ότι δεν συμβιβάστηκα με όλους όσους αμφισβητούν και υποβλέπουν την ΕΡΤ-3.

Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους, που λόγω της θέσης και των αρμοδιοτήτων τους, συνεργάστηκαν περισσότερο μαζί μου.

Τα μέλη της Διοικούσας Επιτροπής, τη Γενική Διευθύντρια, κ.Ιωαννίδου, τους Διευθυντές, τους Υποδιευθυντές,

τους Προϊσταμένους, την ΠΟΣΠΕΡΤ, τον εκπρόσωπο των εργαζομένων στη Διοικούσα Επιτροπή, κ.Γιακουμέλο, την ΕΣΗΕΜΘ αλλά και τα μέλη της γραμματείας για τη γόνιμη συνεργασία και την πολύτιμη συνεισφορά τους.

Εύχομαι σε όλους σας και στις οικογένειές σας, ότι καλύτερο.

Καλά Χριστούγεννα και Καλή Χρονιά.
Με αγάπη

Τάσος Σπηλιόπουλος

No comments:

Post a Comment