Monday, September 20, 2010

ΧΑΡΙΣ ΑΛΕΞΙΟΥ-ΠΑΛΕΨΕ ΚΑΙ ΝΙΚΗΣΕ ΤΟΝ ΚΑΡΚΙΝΟ

Ανοιχτά μίλησε για το πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε η Χάρις Αλεξίου σε συνέντευξή της στο ραδιοφωνικό σταθμό «Love».
Χαρακτηριστικά, δήλωσε: «Θα μπορούσα να έχω αποσυρθεί. Όχι μόνο δεν έχω τελειώσει, αλλά δεν μ’ αφήνει και η ίδια η δουλειά να αποσυρθώ» και εξομολογήθηκε ότι το τραγούδι τη βοήθησε να ξεπεράσει το πρόβλημα με την υγεία της.
Η δημοφιλής ερμηνεύτρια συνέστησε σε όλες τις γυναίκες να προσέχουν και να ελέγχουν το στήθος τους. «Όταν πέρασα το πρόβλημα υγείας που είχα, ήμουν διστακτική. Φοβόμουν μη νομίσει ο κόσμος ότι πάω να το χρησιμοποιήσω για προσωπική μου προβολή».
Περιγράφοντας πώς κατάφερε να το ξεπεράσει, η Χαρούλα έδωσε μεγάλη έμφαση στο θέμα της πρόληψης: «Πρέπει όλες να κάνουμε μαστογραφία. Εγώ από αυτό γλίτωσα τελικά... Πέρασα το πρόβλημά μου τραγουδώντας».
Ύστερα από μια περιοδεία και την παράστασή της στο «Παλλάς», που παρακολούθησαν περίπου 80.000 θεατές, η Χάρις Αλεξίου δήλωσε πως ο λόγος για τον οποίο βρίσκεται πάντα στο προσκήνιο είναι επειδή παράγεται έργο και η σχέση με τους θαυμαστές της εξακολουθεί να ισχύει.
Επίσης, μιλώντας για την πρόσφατη βράβευσή της στη Σμύρνη, όπου το όνομά της δόθηκε σε δρόμο της πόλης, η Χαρούλα δήλωσε πως μεγάλωσε με τους Μικρασιάτες. «Ήμουν ανάμεσα σε δύο οικογένειες -του μπαμπά και της μαμάς- που η καθεμιά κουβάλαγε τον δικό της πολιτισμό...
Αισθάνθηκα μια ελευθερία για να μιλήσω και να εκφραστώ όπως θέλω σε σχέση με την Κύπρο και την καταστροφή της Σμύρνης», πρόσθεσε.

Για τα προσωπικά της θέματα η ερμηνεύτρια δεν μίλησε, όπως εξάλλου συνηθίζει. Το μόνο που είπε για τον 28χρονο γιο της είναι ότι υπήρξε, όσο μπορούσε, προστατευτική μαζί του. «Δεν έχω το δικαίωμα να μιλάω για τη ζωή ενός άλλου ανθρώπου, όπως μιλάω για τη δική μου», κατέληξε.

No comments:

Post a Comment