ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Thursday, March 24, 2016



ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΡΕΜΠΕΤΙΚΑ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΑΚΟΥΣΑΝ 1,5 ΕΚΑΤ. ΓΕΡΜΑΝΟΙ

Αφιέρωμα στη Θεσσαλονίκη από τη ραδιοφωνική εκπομπή RadioReise, το οποίο αναμεταδόθηκε από 21 ραδιοφωνικούς σταθμούς της Γερμανίας.
Διάσημα «πιάτα» της Θεσσαλονίκης, ρεμπέτικα ακούσματα και ιστορίες που διηγήθηκαν οι ντόπιοι συνθέτουν μεταξύ άλλων τον «καμβά» ενός πλήρους αφιερώματος στην πόλη που παρουσίασε η εκπομπή RadioReise και αναμεταδόθηκε από 21 ραδιοφωνικούς σταθμούς της Γερμανίας.
Εμπνευστής της συγκεκριμένης εκπομπής ήταν ο δημοσιογράφος και παραγωγός κ. Alexander Tauscher, ο οποίος επισκέφθηκε τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να συλλέξει εμπειρίες από το ταξίδι του και να τις διηγηθεί στη συνέχεια στους ακροατές του, παροτρύνοντάς τους να επισκεφθούν σύντομα τον προορισμό.
Η Ένωση Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με το Περιφερειακό Γραφείο ΣΕΤΕ Κεντρικής Μακεδονίας, ανέλαβε τη φιλοξενία του Γερμανού ραδιοφωνικού παραγωγού και τον ξενάγησε στην πόλη ώστε να τον μυήσει στα «μυστικά» του προορισμού.
Σύμφωνα με την ΕΞΘ, η εκπομπή RadioReise μετρά 1,5 εκατομμύρια πιστούς ακροατές, οι οποίοι έχουν πλέον αρκετούς λόγους για να επισκεφτούν τη Θεσσαλονίκη, όπως οι μαγευτικές παραδοσιακές γειτονιές της, είναι η μακραίωνη ιστορία της που αποσπά το σεβασμό και το θαυμασμό όσων τη γνωρίζουν από κοντά, είναι η εναλλακτική περιήγηση σε χώρους δημιουργών αλλά και οι ποιοτικές γεύσεις της.
Η ΕΞΘ έχει αφιερώσει ένα σημαντικό κομμάτι των δράσεών της στην περαιτέρω διείσδυση στη γερμανική αγορά. Στο πλαίσιο αυτό, ακολούθησε η φιλοξενία τεσσάρων εκπροσώπων από τα σημαντικότερα ταξιδιωτικά γραφεία του Μονάχου (Attika Reisen, Medina Reisen, FTI Touristic, Kultour- Kontor). Σύμφωνα με την ΕΞΘ, η έλευση στη Θεσσαλονίκη υψηλόβαθμων στελεχών (μιας ιδιοκτήτριας και τριών υπευθύνων πωλήσεων και κατάρτισης καταλόγου) μαρτυρά ότι η πόλη βρίσκεται ψηλά στις προτιμήσεις των Γερμανών ταξιδιωτών και αυτό θέλησε να εκμεταλλευτεί η Ένωση, συνδιοργανώνοντας μαζί με τον ΕΟΤ Φραγκφούρτης το συγκεκριμένο fam trip.
Το ταξίδι εξοικείωσης περιελάμβανε μεταξύ άλλων την πραγματοποίηση workshop για την παρουσίαση του προορισμού, B2B συναντήσεις με ξενοδόχους και τουριστικούς πράκτορες, city tour για γνωριμία με την πόλη, γαστρονομικούς και εναλλακτικούς περιπάτους, καθώς και εκδρομές σε κοντινές περιοχές αρχαιολογικού και γαστρονομικού ενδιαφέροντος (Βέροια - Βεργίνα, Επανομή - Κτήμα Γεροβασιλείου κ.α.).


No comments:

Post a Comment