Tuesday, April 23, 2013

ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ 'ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ;

Πάριος: Ποιος θα μου πει να πάω σπίτι μου;
Ο Γιάννης Πάριος αναφέρθηκε ξανά στις απαξιωτικές δηλώσεις του Βαλάντη, που έγιναν πριν από μερικούς μήνες, και εξέφρασε τους προβληματισμούς του για τις νέες γενιές τραγουδιστών, που ειδικεύονται στη σιλικόνη και στους κοιλιακούς.

«Ποιος, μωρέ, θα μου πει να πάω σπίτι μου εγώ ή η Χαρούλα ή η Δήμητρα; Ποιος; Θα πάμε στο σπίτι μας όταν το αποφασίσουμε εμείς και όχι επειδή θα μας το επιβάλει, άκου να δεις τι ζούμε! Όποιος τυχάρπαστος θέλει να θορυβήσει. Συναντιέμαι καμιά φορά με νέα παιδιά και δεν μπορώ να πιστέψω ότι ασχολούνται με το τραγούδι και δεν ξέρουν τον Τσιτσάνη. Άμα δεν ξέρεις ιστορία, πώς θα προχωρήσεις; Ακούμε ξένους, μου λένε! Μα και εγώ άκουγα Ρόλινγκ Στόουνς, αλλά υποκλινόμουν στον Τσιτσάνη. Δεν μπορεί να μην ξέρεις τον “θησαυρό” της χώρας σου, ούτε μπορείς να μη δουλεύεις και να ασχολείσαι μόνο με την εικόνα σου. Πες μου, τι θα αφήσουν πίσω τους; Κοιλιακούς και σιλικόνη;» .

Στενοχωριέται;

«Σιγά μην πικραθώ από πικραμένους και απελπισμένους που προσπαθούν να υπάρξουν θάβοντας εμάς τους παλιότερους... Έχω καλύτερα πράγματα να κάνω! Δεν χάνω τον χρόνο μου».

No comments:

Post a Comment