Tuesday, April 23, 2013

Ο ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΝΟΙΞΕ ΦΟΥΡΝΟ


Ένας από τους πιο καταξιωμένος σχεδιαστές της Θεσσαλονίκης –κι όχι μόνο-, με τις δημιουργίες του να έχουν φορεθεί από διάσημες Ελληνίδες, έκανε στροφή στην καριέρα του, όταν διαπίστωσε ότι το επάγγελμα το οποίο ασκούσε με επιτυχία επί 28 χρόνια δεν του απέφερε πια, παρά ελάχιστα.
Ο λόγος για το Νικόλα, το σχεδιαστή ο οποίος μόλις πριν από τρία χρόνια δημιούργησε το νυφικό της Φαίης Σκορδά. Ο σχεδιαστής μίλησε στο fthis.gr για την απόφασή του να εγκαταλείψει το χώρο της μόδας, αλλά και για εκείνη να ξεκινήσει από την αρχή τη δική του επιχείρηση, ένα φούρνο στην Κάτω Τούμπα.

«Είχα φτάσει στα όρια μου. Προσπαθούσα να πείσω τον εαυτό μου πως έφτασε η στιγμή να αποχωρήσω από τη μόδα. Τώρα πια, κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια» εξηγεί ο Νικόλας και προσθέτει «Από το 2010 και μετά, τα πράγματα άρχισαν να δυσκολεύουν πολύ. Προτίμησα να αποχωρήσω από το χώρο παρά να βάλω νερό στο κρασί μου και να ρίξω τα στάνταρ και την ποιότητα της δουλειάς μου. Η κρίση με βοήθησε να καταλάβω πως ως εδώ ήταν. Όλα στη ζωή μου τα έκανα με τόλμη και θράσος. Έτσι θα κάνω και τώρα. Στις 28 Δεκεμβρίου του 2012 έκλεισα το ατελιέ και την μπουτίκ μου στο κέντρο της Θεσσαλονίκης. Πέρασαν οι γιορτές και στις 15 Ιανουαρίου 2013 αποφάσισα να ανοίξω έναν φούρνο. Στις 26 Μαρτίου άνοιξα το μαγαζί μου στην Κάτω Τούμπα, στην οδό Ανατολικής Θράκης. Είναι σαν την Τσιμισκή στο χώρο της μόδας. Τώρα ξυπνάω στις 5:30 το πρωί και ανοίγω στις 7 το φούρνο. Έχω ψωμιά, γλυκά, βουτήματα, ζύμες, γλυκά κουταλιού και ό,τι άλλο υπάρχει σε ένα φούρνο».
Ο σχεδιαστής μίλησε ακόμη για τον άνθρωπο που τον στήριξε στο νέο του ξεκίνημα: «Στην αρχή δε με πίστευε κανένας, νόμιζαν πως κάνω πλάκα. Στο νέο μου ξεκίνημα μου στάθηκε η αδερφή μου, Ευαγγελία. Αν δεν ήταν αυτή, δεν θα είχα κάνει τίποτα».

No comments:

Post a Comment