Wednesday, May 27, 2020

Ελισάβετ Μουτάφη:  ο Μάκης Τσέλιος δίνει στην ανιψιά του την επιχείρησή 



ΟΜάκης Τσέλιος μίλησε στην εκπομπή «Ευτυχείτε» και αποκάλυψε τους λόγους που τον έκαναν να «περάσει» την επιχείρησή του στην ανιψιά του, την ηθοποιό Ελισάβετ Μουτάφη. Παράλληλα, ανέφερε πως θα κάνει μια τελευταία μεγάλη επίδειξη μόδας, όπου θα παρουσιάσει τη διάδοχό του και στη συνέχεια θα αποσυρθεί.

«Άνθρωπος της τέχνης η Ελισάβετ, νομίζω ότι μπορεί να το συνεχίσει. Τόσα χρόνια με τη μητέρα της ήταν κοντά μου, το δεξί μου χέρι για πολλά χρόνια. Θα κάνω μια πολύ μεγάλη επίδειξη, θα παρουσιάσω την Ελισάβετ τότε. Θα είναι και η τελευταία μου έξοδος, μετά θα κάθομαι κάτω να τα βλέπω. Δεν έκατσα ποτέ κάτω να δω την επίδειξη. Το έχω ήδη προετοιμασμένο στο μυαλό μου», ανέφερε χαρακτηριστικά στην κάμερα της πρωινής εκπομπής του OPEN ο σχεδιαστής μόδας.

Ωστόσο, η Ελισάβετ Μουτάφη, από την πλευρά της, εξομολογήθηκε πως αμφιταλαντευόταν μικρή για το αν θα ακολουθήσει το επάγγελμα του ηθοποιού ή αν θα γίνει σχεδιάστρια μόδας.

No comments:

Post a Comment