H Google με την προωθητική κίνηση να ποντάρει στην Ελλάδα, ουσιαστικά, προτρέπει τους χρήστες του διαδικτύου να επισκεφθούν τη χώρα μας στις επόμενες διακοπές τους.
Παράλληλα επιθυμεί να δώσει σε ελληνικές εταιρείες online υποστήριξη, έτσι ώστε να προσελκύσουν τουρίστες μέσω του διαδικτυακού προγράμματος που αναπτύσσει, και να ενισχύσει τις δράσεις της υπέρ του ελληνικού τουρισμού. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα περίπου 600 ελληνικές επιχειρήσεις (μικρού και μεσαίου μεγέθους) θα ωφεληθούν άμεσα, αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου. Αυτό τόνισε τη Δευτέρα ο Διονύσης Κολοκοτσάς, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Google στην Αθήνα, αλλά και ο άνθρωπος-γέφυρα της εταιρείας με την κυβέρνηση. Ούτε και σε αυτό υπάρχει που μπορεί κανείς να φέρει αντίθετη άποψη.
Το βρετανικό σάιτ «cnet.com» προσπαθεί να διαβάσει πίσω από τις γραμμές και εξηγήσει για ποιο λόγο η Google αποφάσισε να λειτουργήσει τόσο γενναιόδωρα με την περίπτωση της Ελλάδας. Η αλήθεια είναι πως δεν το κάνει για πρώτη φορά. Όχι με την Ελλάδα, αλλά με άλλες αφορμές: να δείξει, δηλαδή, προς τα έξω ένα πιο φιλικό και ανθρώπινο προφίλ.Επί της ουσίας επιθυμεί να έχει μια εποικοδομητική επιρροή στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και η περίπτωση της Ελλάδας είναι ενδεικτική.
Ο τιτάνας του διαδικτύου έχει μπερδευτεί σε πάρα πολλά ζητήματα με τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις. Από την εξέλιξη των Android apps, τις σχέσεις της με τα ΜΜΕ, την επικυριαρχία της στα search engines, τη συλλογή δεδομένων Wi-Fi, το πρόγραμμα Street View και προσφάτως το δικαίωμα διαγραφής δεδομένων στις αναζητήσεις της Google. Όλα αυτά είναι ανοιχτά ζητήματα που έχουν φέρει την Google σε άβολη θέση. Τι καλύτερο, λοιπόν, να βγάλει προς τα έξω ένα θετικό πρόσωπο. Με... όχημα την Ελλάδα, αυτό επιτυγχάνεται και με το παραπάνω. Όλη η Ευρώπη θα δεχθεί με ικανοποίηση μια κίνηση βοήθειας προς την Ελλάδα – ειδικά στον τομέα του τουρισμού.
Δεν πρέπει, πάντως, να παραγνωρίζεται και ο παράγοντας «τουρισμός» της Ελλάδας και τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από αυτόν. Η Google γνωρίζει πολύ καλά το δυναμικό πεδίο δράσης που προσφέρει ο συγκεκριμένος τομέας. Η Ελλάδα, ήδη από το φετινό καλοκαίρι, έδειξε πως θα είναι δυνατός παίκτης. Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε πως ο τουρισμός μπορεί να βοηθήσει την οικονομία της Ελλάδας: να αυξήσει τις νέες θέσεις εργασίας κατά 100.000 και να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 3%. Ειδικά αν επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος, κάτι που επιδιώκει και η Ελλάδα.
Το άρθρο αναφέρει πως η Google δείχνει έντονο ενδιαφέρον για την τουριστική οικονομία. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πλέον για να αναζητήσουν έναν προορισμό για τις διακοπές τους. Από την άλλη, η κατηγορία των ταξιδιών είναι πολύ δεκτική σε διαφημίσεις και οι διαφημίσεις φέρνουν έσοδα σε όλους και φυσικά στην Google.
Το παράδειγμα της Κρήτης είναι κάτι παραπάνω από δηλωτικό. H αναζήτηση «Crete beach hotel» στο Google ή στο Google Maps, φέτος, προσέλκυσε κάμποσες διαφημίσεις.
Το πρόγραμμα για την Ελλάδα ξεκίνησε από την Κρήτη και περιλαμβάνεται σε ένα γενικότερο πλάνο δράσης της εταιρείας που ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο και έχει στόχο τις εταιρείες στη Ν. Ευρώπη. Μέσω αυτών, οι εταιρείες θα μπορούν να προσφέρουν επικαιροποιημένες πληροφορίες σε πολλές γλώσσες, έτσι ώστε να προσελκύουν περισσότερους πελάτες και να έχουν μια online επικοινωνία μαζί τους. Ήδη η Google προωθεί τη σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ελλάδας στο Google+, μια σελίδα που σήμερα έχει πάνω από 1,4 εκατομμύρια followers.
Παράλληλα επιθυμεί να δώσει σε ελληνικές εταιρείες online υποστήριξη, έτσι ώστε να προσελκύσουν τουρίστες μέσω του διαδικτυακού προγράμματος που αναπτύσσει, και να ενισχύσει τις δράσεις της υπέρ του ελληνικού τουρισμού. Με το συγκεκριμένο πρόγραμμα περίπου 600 ελληνικές επιχειρήσεις (μικρού και μεσαίου μεγέθους) θα ωφεληθούν άμεσα, αξιοποιώντας τη δύναμη του διαδικτύου. Αυτό τόνισε τη Δευτέρα ο Διονύσης Κολοκοτσάς, υπεύθυνος δημοσίων σχέσεων της Google στην Αθήνα, αλλά και ο άνθρωπος-γέφυρα της εταιρείας με την κυβέρνηση. Ούτε και σε αυτό υπάρχει που μπορεί κανείς να φέρει αντίθετη άποψη.
Το βρετανικό σάιτ «cnet.com» προσπαθεί να διαβάσει πίσω από τις γραμμές και εξηγήσει για ποιο λόγο η Google αποφάσισε να λειτουργήσει τόσο γενναιόδωρα με την περίπτωση της Ελλάδας. Η αλήθεια είναι πως δεν το κάνει για πρώτη φορά. Όχι με την Ελλάδα, αλλά με άλλες αφορμές: να δείξει, δηλαδή, προς τα έξω ένα πιο φιλικό και ανθρώπινο προφίλ.Επί της ουσίας επιθυμεί να έχει μια εποικοδομητική επιρροή στις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις και η περίπτωση της Ελλάδας είναι ενδεικτική.
Ο τιτάνας του διαδικτύου έχει μπερδευτεί σε πάρα πολλά ζητήματα με τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις. Από την εξέλιξη των Android apps, τις σχέσεις της με τα ΜΜΕ, την επικυριαρχία της στα search engines, τη συλλογή δεδομένων Wi-Fi, το πρόγραμμα Street View και προσφάτως το δικαίωμα διαγραφής δεδομένων στις αναζητήσεις της Google. Όλα αυτά είναι ανοιχτά ζητήματα που έχουν φέρει την Google σε άβολη θέση. Τι καλύτερο, λοιπόν, να βγάλει προς τα έξω ένα θετικό πρόσωπο. Με... όχημα την Ελλάδα, αυτό επιτυγχάνεται και με το παραπάνω. Όλη η Ευρώπη θα δεχθεί με ικανοποίηση μια κίνηση βοήθειας προς την Ελλάδα – ειδικά στον τομέα του τουρισμού.
Δεν πρέπει, πάντως, να παραγνωρίζεται και ο παράγοντας «τουρισμός» της Ελλάδας και τα οικονομικά οφέλη που προκύπτουν από αυτόν. Η Google γνωρίζει πολύ καλά το δυναμικό πεδίο δράσης που προσφέρει ο συγκεκριμένος τομέας. Η Ελλάδα, ήδη από το φετινό καλοκαίρι, έδειξε πως θα είναι δυνατός παίκτης. Μια πρόσφατη μελέτη έδειξε πως ο τουρισμός μπορεί να βοηθήσει την οικονομία της Ελλάδας: να αυξήσει τις νέες θέσεις εργασίας κατά 100.000 και να αυξήσει το ΑΕΠ κατά 3%. Ειδικά αν επιμηκυνθεί η τουριστική περίοδος, κάτι που επιδιώκει και η Ελλάδα.
Το άρθρο αναφέρει πως η Google δείχνει έντονο ενδιαφέρον για την τουριστική οικονομία. Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν το διαδίκτυο πλέον για να αναζητήσουν έναν προορισμό για τις διακοπές τους. Από την άλλη, η κατηγορία των ταξιδιών είναι πολύ δεκτική σε διαφημίσεις και οι διαφημίσεις φέρνουν έσοδα σε όλους και φυσικά στην Google.
Το παράδειγμα της Κρήτης είναι κάτι παραπάνω από δηλωτικό. H αναζήτηση «Crete beach hotel» στο Google ή στο Google Maps, φέτος, προσέλκυσε κάμποσες διαφημίσεις.
Το πρόγραμμα για την Ελλάδα ξεκίνησε από την Κρήτη και περιλαμβάνεται σε ένα γενικότερο πλάνο δράσης της εταιρείας που ξεκίνησε τον περασμένο Δεκέμβριο και έχει στόχο τις εταιρείες στη Ν. Ευρώπη. Μέσω αυτών, οι εταιρείες θα μπορούν να προσφέρουν επικαιροποιημένες πληροφορίες σε πολλές γλώσσες, έτσι ώστε να προσελκύουν περισσότερους πελάτες και να έχουν μια online επικοινωνία μαζί τους. Ήδη η Google προωθεί τη σελίδα του Εθνικού Οργανισμού Τουρισμού της Ελλάδας στο Google+, μια σελίδα που σήμερα έχει πάνω από 1,4 εκατομμύρια followers.
No comments:
Post a Comment