Ένας από τους κολοσσούς της βιομηχανίας τροφίμων, η αμερικανική Kellog's γύρισε τηνδιαφήμιση για ένα νέο της "μεσογειακό" προϊόν - με φέτα, βασιλικό και τομάτα- σε έναελληνικό ψαροχώρι, την Αγία Κυριακή στοΤρίκερι, αφού είδε πολλά άλλα μέρη.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Greek Reporter, οι υπεύθυνοι της εταιρείας επισκέφθηκαν πολλές περιοχές της Μεσογείου, ωστόσο όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης του διαφημιστικού σποτ, Τζέισον Μπάφα, η Αγία Κυριακή απεικονίζει άριστα την ουσία της μεσογειακής αισθητικής, που αναζητούσε η εταιρεία.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, τα γυρίσματα κράτησαν περίπου μία εβδομάδα και οι περίπου 100 εργαζόμενοι που συμμετείχαν "κατέλαβαν" το μικρό χωριό, γεμίζοντας καθημερινά τις δύο ταβέρνες του, ενώ για τις ανάγκες των γυρισμάτων δανείστηκαν τις βάρκες ψαράδων, ορισμένοι από τους οποίους θα εμφανίζονται στην διαφήμιση.
Η Kellog Co. κρατά μυστικές περισσότερες πληροφορίες για το νέο της προϊόν, που θα εμφανιστεί σύντομα. Ανέφερε ωστόσο ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού για νέες γεύσεις και νέα συστατικά στα σνακ της.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Greek Reporter, οι υπεύθυνοι της εταιρείας επισκέφθηκαν πολλές περιοχές της Μεσογείου, ωστόσο όπως αναφέρει ο σκηνοθέτης του διαφημιστικού σποτ, Τζέισον Μπάφα, η Αγία Κυριακή απεικονίζει άριστα την ουσία της μεσογειακής αισθητικής, που αναζητούσε η εταιρεία.
Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, τα γυρίσματα κράτησαν περίπου μία εβδομάδα και οι περίπου 100 εργαζόμενοι που συμμετείχαν "κατέλαβαν" το μικρό χωριό, γεμίζοντας καθημερινά τις δύο ταβέρνες του, ενώ για τις ανάγκες των γυρισμάτων δανείστηκαν τις βάρκες ψαράδων, ορισμένοι από τους οποίους θα εμφανίζονται στην διαφήμιση.
Η Kellog Co. κρατά μυστικές περισσότερες πληροφορίες για το νέο της προϊόν, που θα εμφανιστεί σύντομα. Ανέφερε ωστόσο ότι ανταποκρίνεται στις ανάγκες του καταναλωτικού κοινού για νέες γεύσεις και νέα συστατικά στα σνακ της.
No comments:
Post a Comment