ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Wednesday, September 25, 2013

ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ



φωτογραφία 6φωτογραφία 5Εικόνες πραγματικής ελληνικής φιλοξενίας και ιδιαίτερου φυσικού κάλλους κατέγραψαν οι κάμερες εννέα κορυφαίων Βούλγαρων δημοσιογράφων  


Τριήμερο εκπαιδευτικό ταξίδι με τίτλο «3 ημέρες στην Ολυμπιάδα – τόσο κοντινά, τόσο γνώριμα» οργάνωσε και πραγματοποίησε ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω σε συνεργασία με τα μέλη του – προερχόμενα από την Ολυμπιάδα, προκειμένου να αναδείξει και να προβάλει στη Βουλγαρία τον πανέμορφο προορισμό και τις τουριστικές δυνατότητες που αυτός προσφέρει στους Βούλγαρους (και όχι μόνο) επισκέπτες.
 
Η επίσκεψη, που πραγματοποιήθηκε τις 16, 17 & 18.9.13, στόχευσε στην απόκτηση βιωματικών εμπειριών από τη μεριά των συμμετεχόντων, οι οποίοι κολύμπησαν στα γαλαζοπράσινα νερά της περιοχής (καλοκαιρινός προορισμός), συνέλεξαν μύδια στα ξακουστά της μυδοτροφεία, επιδόθηκαν σε ψάρεμα παρέα με ντόπιους καπεταναίους, παρακολούθησαν μαθήματα μαγειρικής και ζαχαροπλαστικής (γαστρονομικός προορισμός), περπάτησαν σε ιστορικές και βοτανικές διαδρομές (περιπατητικός προορισμός), επισκέφθηκαν όλα τα σημεία ενδιαφέροντος, συμμετείχαν σε ελληνικά γλέντια και δοκίμασαν τοπικές σπεσιαλιτέ, βασισμένες στα ντόπια προϊόντα βιολογικής παραγωγής.    
 
Το ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό τριήμερο ταξίδι μάγεψε στην κυριολεξία τους εκπροσώπους τύπου, οι οποίοι κατέγραψαν δεκάδες εικόνες, αιχμαλώτισαν όλα τα χρώματα της φύσης και επιδόθηκαν σε συλλογή κάθε πληροφορίας που τους δόθηκε, ώστε να προετοιμάσουν τα σχετικά άρθρα και αφιερώματα.
 
Η επίσκεψη αποτέλεσε συνέχεια εκείνης που πραγματοποιήθηκε πριν από δύο μήνες από τηλεοπτικό συνεργείο της διάσημης γαστρονομικής εκπομπής της Βουλγαρίας με τίτλο «Zvedzev’s Kitchen»,  τα πρώτα επεισόδια της οποίας θα προβληθούν την επόμενη εβδομάδα! Και οι δύο επισκέψεις βέβαια αποτελούν μέρος της προωθητικής εκστρατείας του Οργανισμού στη βουλγάρικη αγορά, η οποία παρουσιάζει την Ολυμπιάδα ως αυθεντικά ελληνικό αλλά και πολύ κοντινό προορισμό διακοπών (απόσταση 1 ½ μόλις ώρας από το Santaski).  Επόμενο βήμα του σχεδιασμού marketing αποτελεί η συνεργασία ξενοδοχειακών καταλυμάτων με κανάλια on-line πώλησης της γειτονικής χώρας, ενώ κατά τη διάρκεια του χειμώνα προγραμματίζονται Β2Β επισκέψεις σε τουριστικά γραφεία και συμμετοχές εκπροσώπων τοπικών τουριστικών επιχειρήσεων σε τηλεοπτικές / ραδιοφωνικές εκπομπές.

No comments:

Post a Comment