Tuesday, January 11, 2011

Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΖΝΑΒΟΥΡ ΚΑΙ Η ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ

Από συνεντευξη του Σαρλ Αζναβουρ(Νοεμβριος 2008):

«Όχι,δεν μιλαω ελληνικα ,αλλα αδελφη μου εχει γεννηθει στην λλαδα.Στη Θεσσαλονικη.Οι γονεις μου μιλουσαν ελληνικα:Εζησαν στην Ελλαδα,όταν,μετα τη γενοκτονια,ένα ιταλικο πλοιο τους εφερε στη Θεσσαλονικη.Πηγα να δω το μερος που εμεναν.Δυστυχως δεν υπαρχει πια τιποτε από αυτά που μου διηγουνταν.
Η αδελφη μου,που πηγαινε συχνα στην Ελλαδα,μου ελεγε ότι ότι υπηρχαν γαιδουρακια που κουβαλουσαν καρπουζια.Δεν βρηκα τιποτε απ’όλα αυτά και απογοητευτηκα.Εχω περασει,όμως,πολύ ωραια στην Καλαμπακα.Μου αρεσε,θυμαμαι,να μπαινω στις κουζινες των εστιατοριων,για να διαλεγω αρνισιο κεφαλακι.Μονο σε εμενα αρεσουν τα αρνισια κεφαλακια.Βραστα,όμως,όχι ψητα.Τρωω ακομα και τα ματια.Ειναι πολύ ωραια.
Στην Ελλαδα μου αρεσει η ελληνικη μουσικη και φυσικα ο ελληνικος πολιτισμος.»

No comments:

Post a Comment