Saturday, January 29, 2011

ΓΑΛΛΙΑ-ΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΤΟΥ 1962

1962
1 Johnny Hallyday - Retiens la nuit
2 Richard Anthony - J'entends siffler le train
3 Johnny Hallyday - L'idole des jeunes
4 Claude François - Belles! belles! belles!
5 Johnny Hallyday - Pas cette chanson
6 Françoise Hardy - Tous les garçons et les filles
7 Petula Clark - Chariot
8 Henri Salvador - Le lion est mort ce soir
9 Richard Anthony - La leçon de twist
10 Leny Escudero - Pour une amourette
11 Sylvie Vartan - Tous mes copains
12 Charles Aznavour - Les comédiens
13 Petula Clark - Ya ya twist
14 Marcel Amont - Le mexicain
15 Sylvie Vartan - Le locomotion
16 Richard Anthony - J'irai pleurer sous la pluie
17 Maurice Chevalier & Les Chaussettes Noires - Le twist du canotier
18 Johnny Hallyday - Dans un jardin d'amour
19 Lucky Blondo - Sheila
20 Johnny Hallyday - Serre la main d'un fou
21 Elvis Presley - Good luck charm
22 Danyel Gérard - Le petit Gonzalès
23 Claude Nougaro - Une petite fille
24 Ray Charles - I can't stop loving you
25 Enrico Macias - Adieu mon pays
26 Dalida - Le jour le plus long
27 Charles Aznavour - Alléluia
28 Pierre Perrin - Un clair de lune à Maubeuge
29 Françoise Hardy - C'est à l'amour auquel je pense
30 Sylvie Vartan - Quand le film est triste
31 Johnny Hallyday - Madison twist
32 Richard Anthony - Le vagabond
33 Sylvie Vartan - Est ce que tu le sais ?
34 Sylvie Vartan - Dansons
35 Richard Anthony - L'incendie
36 The Tornados - Telstar
37 Gilbert Bécaud - Et maintenant
38 Jacques Brel - Les bourgeois
39 Brigitte Bardot - Sidonie
40 Isabelle Aubret - Deux enfants au soleil
41 Jeanne Moreau - Le tourbillon
42 Petula Clark - Dans le train de nuit
43 Richard Anthony - Fich' le camp Jack
44 Ray Charles - What'd I say
45 Dalida - Le petit Gonzalès
46 Les Chats Sauvages - Sous le ciel écossais
47 Lucky Blondo - Multiplication
48 Johnny Hallyday - Dis moi oui
49 Petula Clark - Coeur blessé
50 Henri Tisot - La dépigeonnisation
51 Les Compagnons de la Chanson - Les comédiens
52 Richard Anthony - Ne boude pas
53 Richard Anthony - Délivre moi
54 Astrud Gilberto - Desafinado
55 Richard Anthony - C'était plus fort que tout
56 Les Chaussettes Noires - Parce que tu sais
57 Henri Salvador - Syracuse
58 Claude Nougaro - Le jazz et la java
59 Les Chats Sauvages - C'est pas sérieux
60 Johnny Hallyday - Hey baby
61 Henri Salvador - Twist S.N.C.F
62 Dalida - Achète moi un juke box
63 Robert Nyel - Magali
64 Les Chats Sauvage - Tu peins ton visage
65 Edith Piaf & Théo Sarapo - A quoi ça sert l'amour
66 Juliette Gréco - La javanaise
67 Gilbert Bécaud - La grosse noce
68 Richard Anthony - Let's twist again
69 Ray Charles - Hit the road Jack
70 Chubby Checker - Let's twist again
71 The Shadows - Kon tiki
72 Leny Escudero - Balade à Sylvie
73 Michel Simon - Mémère
74 Georges Brassens - Dans l'eau de la claire fontaine
75 Ray Charles - Georgia (on my mind)
76 Jacques Brel - Le plat pays
77 Les Chaussettes Noires - Peppermint twist
78 Isabelle Aubret - Un premier amour
79 Nana Mouskouri - Roses blanches de Corfou
80 Georges Moustaki - Mon île de France
81 Claude Nougaro - Le cinéma
82 Ray Charles - Unchain my heart
83 Hugues Aufray - Santiano
84 Les Chats Sauvages - Un petit je ne sais quoi
85 Les Chaussettes Noires - Volage
86 Johnny Hallyday - Wap dou wap
87 The Shadows - Apache
88 Les Chats Sauvages - Je reviendrai
89 Les Chaussettes Noires & Gillian Hills - C'est bien mieux comme ça
90 Les Chaussettes Noire - Le twist du père noël
91 Petula Clark - A London (allons donc)
92 Johnny Hallyday - Si tu me téléphone
93 Les Chats Sauvages - Twist à Saint Tropez
94 Cliff Richard - The young ones
95 Little Eva - The locomotion
96 Petula Clark - Vilaine fille, mauvais garçon
97 Dario Moreno - Viens twister
98 Les Rebelles - J'aime, j'aime, j'aim'
acceuil

No comments:

Post a Comment