Thursday, July 1, 2010

ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ Η ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ

Με μία δήλωση βόμβα σε συνέντευξη που παραχώρησε στο Vanity Fair η εκρηκτική Angelina Jolie αποκάλυψε ότι σκέφτεται να σταματήσει την υποκριτική για χάρη της οικογένειάς της. ''Δεν είναι πλέον το πιο σημαντικό πράγμα στη ζωή μου.'' είπε...

Φαίνεται ότι η οικογένειά της μετράει πολύ περισσότερο από την επαγγελματική της καριέρα και η δουλειά να μην επιτρέπει στην Angelina να ασχοληθεί όσο θέλει με τα παιδιά της και τον σύντροφό της, Brad Pitt.

''Έχω μια πολύ ευτυχισμένη οικογένεια. Χθες το βράδυ γύρισα από την δουλειά και βρήκα τον άντρα μου να παίζει και να χορεύει με τα παιδιά μου. Αμέσως μπήκα κι εγώ στο παιχνίδι. Για την οικογένειά μου λοιπόν σκέφτομαι να σταματήσω την υποκριτική'' λέει η Angelina, που σε λίγο καιρό θα την απολαύσουμε ξανά στη μεγάλη οθόνη ως... πράκτορα στην κατασκοπευτική περιπέτεια ''Salt''.

Η υποκριτική με βοήθησε καθώς μεγάλωνα. Με βοήθησε να ανακαλύψω πράγματα για τον εαυτό μου, μου έδωσε τη δυνατότητα να ταξιδέψω, να εκφραστώ, να ανακαλύψω το νόημα της ζωής. Είναι μια δουλειά που σου προσφέρει πολυτέλεια. Για παράδειγμα τώρα σου μιλάω και βρίσκομαι στην Βενετία. Αλλά δεν νομίζω να την συνεχίσω για πολύ'' αποκαλύπτει η Angelina, που στα 35 της χρόνια βλέπει μπροστά της το... τέλος της κινηματογραφικής της καριέρας!

Η Angelina ξεκαθάρισε ότι δεν είναι έγκυος και ότι δεν είναι στα σχέδιά τους με τον Brad να κάνουν παιδί.

''Θέλουμε να είμαστε σίγουροι πως μπορούμε να αφιερώσουμε όσο χρόνο χρειάζεται στο κάθε παιδί μας ξεχωριστά. Τώρα είναι παιδιά και παίζουν μαζί. Αργότερα όμως θα χρειάζονται περισσότερο χρόνο για να κουβεντιάζουν μαζί μας, όπως έκανα εγώ με την μαμά μου. Δεν θέλουμε να μεγαλώσουμε άλλο την οικογένειά μας γιατί δεν θα έχουμε χρόνο'' καταλήγει.

No comments:

Post a Comment