ΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΜΑΣ ΞΕΠΕΡΑΣΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ 2.800.000 ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.

Friday, April 22, 2016



Θεσσαλονίκης Αίθουσα “Ολύμπιον”
(Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης)
Πλ. Αριστοτέλους 10 Θεσσαλονίκη 54623
Τηλ. : 2310 222299  &  6977 445161
info@neotheatro.gr
www.neotheatro.gr

 


 
Ζαχαρία Παπαντωνίου «Τα ψηλά βουνά»
από την Παιδική Σκηνή του Νέου Θεάτρου Θεσσαλονίκης.  
 
         Η Παιδική Σκηνή του Νέου Θεάτρου Θεσσαλονίκης θα παρουσιάσει σε θεατρική διασκευή «Τα ψηλά βουνά» του Ζαχαρία Παπαντωνίου.           Οι παραστάσεις θα αρχίσουν την άνοιξη του 2016 και θα συνεχιστούν τη χειμερινή θεατρική περίοδο 2016 – 2017 στο θέατρο «Ολύμπιον» (Φεστιβάλ Κίν/φου Θεσ/νίκης).
            Το καλοκαίρι θα πραγματοποιηθεί περιοδεία σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία και με οργανωτική υποστήριξη Δήμων και τοπικών πολιτιστικών φορέων.

            Τα ψηλά βουνά, το πρώτο αναγνωστικό, που γράφτηκε στην εν χρήση γλώσσα των Νεοελλήνων, τη δημοτική, με τις ολοζώντανες περιγραφές του και το λεπτό του χιούμορ, προοριζόταν για την εκπαίδευση των νεότερων γενεών.
            Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα έργα της νεοελληνικής λογοτεχνικής μας παράδοσης, που κρύβει στις σελίδες του την απελευθερωμένη νοσταλγία των παιδιών και μνήμες της ανοιχτής φύσης απ’ όπου προέρχεται. Τα ψηλά βουνά, άφησαν να φανεί το πνεύμα του παιδαγωγού Παπαντωνίου, που μας κληροδότησε ένα έργο ουσιαστικό, ένα αξεπέραστο κατόρθωμα για την πενιχρή ιστορία της παιδαγωγικής μας λογοτεχνίας και συγχρόνως μια σπάνια νότα δροσιάς και ψυχικής ευφορίας για το ελληνικό σχολείο.
            Η αγάπη των παιδιών απέναντι στο έργο, ως τις μέρες μας, αποδεικνύει τη διαχρονική αυθεντικότητα του αλλά και την επίδραση που αυτό άσκησε σε πολλές γενιές ελληνόπουλων.

«...Παίζοντας έκαμαν όλη αυτή τη δουλειά και τα κατάφεραν! Καθένας εργάστηκε για τον εαυτό του, αλλά και για όλους· όλοι πάλι δούλεψαν για τον έναν. Έτσι έκαμαν αυτό που λέμε κοινότητα και έγιναν παράδειγμα για πολλές άλλες...»

Πληροφορίες : 6977 445161 &  2310 222299
e-mail : info@neotheatro.gr
www.neotheatro.gr

No comments:

Post a Comment