Thursday, September 19, 2019

ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ

@ΕΛΕΧΘΗ απο την Μαρινελλα:’Δεν ημουν ποτε ομορφη.Και οι αντρες,που ηταν κατα καιρους μαζι μου,ανακαλυπταν οτι μεσα σ’αυτη τη γυναικα,την συμπαθητικη,την γλυκια,υπαρχει η αλλη.Και ανακαλυπταν οτι ημουν πολυ ομορφη.Αλλα μεσα μου.Και αυτη η ομορφια,η μεσα μου ομορφια,εβγαινε εξω.Ειναι αυτος ο εσωτερικος μαγνητισμος που βγαινει απο μεσα μου και βγαινει σε ολες τις φασεις.Ειτε λεγεται ερωτας,ειτε λεγεται τραγουδι.Βγαινει αβιαστα.Ενα μεγαλο ποταμι που το ανοιγεις.Δυο μεγαλες μπουκαπορτες και ξεχυνεται εξω.Αυτο ειναι.Παρολο οτι δεν ειμαι απο τις ωραιες γυναικες ενεπνευσα σπουδαιους ερωτες.Οσοι ηταν μαζι μου μ’αγαπησαν πολυ’.
@ΣΤΗΝ 10ΕΤΙΑ του 70 περισσοτεροι απο 1700 δορυφοροι εκτοξευθηκαν απο τις ΗΠΑ και την τοτε Σοβιετικη Ενωση,την Κινα και ορισμενες ευρωπαικες χωρες.
@ΤΖΑΙΗΜΣ ΓΑΛΑΝΟΣ,ο ραφτης της Νανσυ Ρηγκαν και της Τζακυ Κεννεντυ,ηταν γιος του Γρηγορη και της Ελενης Γαλανου απο τη Ναουσα.
@ΕΛΕΧΘΗ απο τον Χαρρυ Κλιν:’εγω δεν ειμαι κουλτουριαρης σαν αυτους που προσπαθουννα γινουν,καταπνιγοντας τους ρυθμους του τσαμικου,που χορευουν μεσα τους’.
@ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ο Γιαννης Ριτσος για τον Μικη Θεοδωρακη:’ο Μικης στον οραματικο δυναμισμο του  εχει κατι απ’τον Σικελιανο και τον Μαγιακοφσκυ,απ’τον Ουγκω και  τον Μπετοβεν’.
@ΟΤΑΝ  γεννιεται το παιδι το βαρος του μυαλου του ειναι περιπου 340 γραμμαρια.
@30 εκατ.ειναι τα παχυσαρκα ατομα στις ΗΠΑ.
@Η ΠΙΟ ΜΕΓΑΛΗ θεατρικη αποτυχια στην καριερα του Κωστα Καζακου και της Τζενης Καρεζη ηταν η ‘Παναγια των Παρισιων’,το 1978.
@ΑΠΟ ΚΑΡΔΙΑΚΗ προσβολη, σε ηλικια 66 ετων ,πεθανε η Μαρικα Κοτοπουλη στις 11Αυγουστου 1954.
@ΕΛΕΧΘΗ απο την Αλικη Βουγιουκλακη:’ειχα την πιο μεγαλειωδη αποτυχια που θα μπορουσε να ζησει κανεις στο θεατρο.Ηταν το 1962,στην πρωτη μου δουλεια,’Καισαρ και Κλεοπατρα’.Πιτσιρικα τοτε,με πολλα ονειρα.Και κηρυξα πανστρατια.Διαλεξα συγγραφεα τον Μπερναρ Σω.Ζητησα την μουσικη απο τον Μανο Χατζηδακι.Ο Νικος Γκατσος εβαλε τους στιχους.Ο Μ.Εγγονοπουλος εφερε τα σκηνικα.Καισαρας ο Καρουσος και Κλεοπατρα εγω.Τι αλλο εμενε;Κι ομως το εργο δεν προλαβε να σαραντησει.Κατεβηκε σε 35 μερες.Τετοιο φιασκο δεν ξαναγινε’.
@ΑΠΟ ΤΗΝ Πινδο ξεκινουν πεντε απο τα μεγαλυτερα ελληνικα ποταμια.Ειναι οι Πηνειος,Αλιακμονας,Αχελωος,Αραχθος.Αωος.
@ΠΑΝΩ απο 7000 σπηλιες εχουν καταγραφει στην χωρα μας απο την Ελληνικη Σπηλαιολογικη Εταιρεια.
@Ο ΒΟΛΤΑΙΡΟΣ εγραφε τα ερωτικα ποιηματα του χρησιμοποιωντας τη γυμνη πλατη της ερωμενης του σαν γραφειο.
@ΕΛΕΧΘΗ ΑΠΟ ΤΟΝ Τιτο Βανδη:’οταν ημουν παιδι εβλεπα τις ταινιες του Ταρζαν σε κινηματογραφους της Θεσσαλονικης και κατοπιν προσπαθουσα να τον μιμηθω.Κι ετσι σιγα σιγα ωριμασε μεσα μου η σκεψη να γινω ηθοποιος’.

ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment