Sunday, February 26, 2017

η Στριπ απαντα στον Λάγκερφελντ

Φωτογραφία: AP/ Rich Fury
Φωτογραφία: AP/ Rich Fury
Ο Καρλ Λάγκερφελντ μπορεί να «μάζεψε» τα όσα είπε για την Μέριλ Στριπ-
μεταξύ άλλων την αποκάλεσε «φθηνή»- αλλά η ηθοποιός παραμένει χολωμένη
 με τον σχεδιαστή.
Η Στριπ τον κατηγόρησε ότι της χαλάει τη βραδιά των Οσκαρ, μετά από τις 
ψευδείς, όπως τις χαρακτήρισε, κατηγορίες του ότι την πληρώνουν για βάλει ένα
 φόρεμα στο κόκκινο χαλί.
Σε συνέντευξή του, ο Λάγκερφελντ είπε ότι η ηθοποιός αποφάσισε να μην βάλει
 τουαλέτα Chanel, επειδή θα έπαιρνε χρήματα για να επιλέξει τη δημιουργία άλλου 
σχεδιαστή.
«Η είδηση αυτή έκανε τον γύρο του κόσμου και συνεχίζει, παγκοσμίως, να ''πνίγει''
 την εμφάνισή μου στα Οσκαρ, με αφορμή της 20ης υποψηφιότητάς μου που
 αποτελεί ρεκόρ και να επισκιάζει αυτή την τιμή στα μάτια των ΜΜΕ, των
 συναδέλφων μου και του κοινού», ανέφερε η 67χρονη σε ανακοίνωσή της.
Πριν από την τοποθέτησή της, το Σάββατο ο Λάγκερφελντ παραδέχθηκε ότι
 «παρεξήγησα πως η κ. Στριπ μπορεί να επέλεξε άλλο σχεδιαστή εξαιτίας
 αποδοχών» και πρόσθεσε ότι μετάνιωσε για την αντιπαράθεση. Αυτό όμως δεν
 ικανοποίησε την κάτοχο τριών Οσκαρ.
«Η γενική ''δήλωση'' του κ. Λάγκερφελντ για τη λύπη του σχετικά με αυτή την
 ''αντιπαράθεση'' δεν είναι απολογία», ανέφερε στη δήλωσή της η Στριπ,
 προσθέτοντας ότι δεν υπάρχει αντιπαράθεση. «Ο Καρλ Λάγκερφελντ, ένας
 εξέχων σχεδιαστής, δυσφήμισε εμένα, τον στιλίστα μου και τον σχεδιαστή του
 οποίου το φόρεμα επέλεξα να βάλω», είπε, αναφερόμενη στη συνέντευξή του σε
 περιοδικό. «Είπε ψέματα, τύπωσαν αυτό το ψέμα και εγώ ακόμη περιμένω», 
κατέληξε.


No comments:

Post a Comment