Thursday, May 19, 2016

Σελίν Ντιόν για τη ζωή της μετά τον χαμό του άντρα της 

Συγκινεί η Σελίν Ντιόν: Τι λέει για τη ζωή της μετά τον χαμό του άντρα της
Την πρώτη της τηλεοπτική συνέντευξη μετά τον θάνατο του 
συζύγου της Ρενέ Αντζελίλ έδωσε η Σελίν Ντιόν και μίλησε 
για το πώς είναι η ζωή για την ίδια και τα παιδιά της, μετά την
 απώλεια που βίωσαν.
«Μου λείπει έτσι όπως ήταν υγιής. Μου λείπει ο τρόπος που τον ήξερα, πριν
 αρρωστήσει» τόνισε η 48χρονη τραγουδίστρια στην Ντέμπορα Ρόμπερτς στο 
τηλεοπτικό δίκτυο ABC και πρόσθεσε:
«Τον είδα να υποφέρει κι αυτό είναι το χειρότερο. Δεν μπορώ να πω ότι κι αυτό
 που ζω σήμερα δεν είναι σκληρό. Είναι σκληρό με έναν διαφορετικό τρόπο».
Η Σελίν εκμυστηρεύτηκε ακόμα ότι τα παιδιά της κάθε βράδυ καληνυχτίζουν
 τον πατέρα τους. Ο 15χρονος Ρενέ-Σαρλ και οι 5χρονοι Νέλσον και Έντι στέλνουν 
φιλιά στον «papa», είπε.
Το ξεκίνησε ο Έντι, αποκάλυψε η τραγουδίστρια, στέλνοντας φιλιά και λέγοντας, 
«σ' αγαπώ μπαμπά. Καλό Πάσχα. Καλές απόκριες. Καλά Χριστούγεννα. Να είσαι 
ευτυχισμένος εκεί πάνω, μπαμπά. Σ’ αγαπώ τόσο πολύ. Μου λείπεις».
Αν και από την ημέρα που έχασε τον σύζυγό της η Ντιόν είναι συνεχώς
 απασχολημένη με την συνέχιση των παραστάσεων της στο Λας Βέγκας και την 
προετοιμασία του νέου της άλμπουμ, που θα κυκλοφορήσει τον Αύγουστο, λέει 
ότι προχωράει τη ζωή της μέρα με τη μέρα.
«Για μένα, αυτό που έχει σημασία αυτή τη στιγμή είναι να μην τηρώ και τόσο 
πιστά το πρόγραμμά μου. Έχω εμπιστοσύνη στην ομάδα μου και στον Ρενέ,
 σ’ αυτόν που κουβαλάω μέσα μου, ότι θα γίνει το καλύτερο» είπ


No comments:

Post a Comment