Friday, April 12, 2013

Η ΤΑΝΙΑ ΤΣΑΝΑΚΛΙΔΟΥ ΖΕΙ ΣΤΟ ΠΗΛΙΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΞΑΝΑΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ


Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου και η εκπομπή του «Όμορφος Κόσμος 2» συνάντησαν την Τάνια Τσανακλίδου, η οποία μίλησε για τη ζωή της σήμερα, ως μόνιμος κάτοικος Πηλίου.
 
«Δουλεύω τόσο, όσο. Ειδικά τα τελευταία χρόνια. Αισθάνθηκα πως αυτήν την περίοδο δεν είχα τίποτα να πω, μα τίποτα απολύτως... Αν έμενα στην Αθήνα, θα σάλταρα. Βιώνουμε δύσκολες καταστάσεις και νιώθουμε πως η ρουφήχτρα μας τραβάει κάτω στο νερό, η μόνη υγιής αντίδραση είναι να γίνουμε ένα βέλος προς την έξοδο», ενώ παραδέχτηκε ότι έχει «μεγάλη τσαντίλα. Θεωρώ ότι αυτό που βιώνουν οι Έλληνες σήμερα είναι μια τρομακτική τιμωρία που μας επεβλήθη. Είναι άδικο, απάνθρωπο, επικίνδυνο γιατί μας ωθούν στα άκρα. Όποτε οι άνθρωποι παίρνουν τέτοιες τοποθετήσεις, δεν τους βγαίνει σε καλό».
 
 
Για την καθημερινότητά της στο Πήλιο, η τραγουδίστρια είπε: «Έχω έρθει εδώ και κάνω καφέδες. Έχω ένα σπιτάκι εδώ, όχι βίλλα. Μην τρελαίνεστε. Έρχομαι από το '82 που το έχω φτιάξει , για έξι μήνες κάθε χρόνο. Εδώ δεν χρειαζόμαστε πάρα πολλά λεφτά για να ζήσουμε. Δεν θέλουμε ακριβά ρούχα για να φαινόμαστε και ακριβά αμάξια για να μας δώσει ο διπλανός σημασία. Μια βόλτα να κάνεις το πρωί στο δάσος θα βρεις πέντε καρπούς να φας και να μαζέψεις δυο χόρτα. Στα χωριά από την πείνα ποτέ δεν πέθαινες και ούτε πεθαίνεις».
 
Ακόμα, η Τάνια μίλησε για τη σχέση της με το τραγούδι σήμερα: «Αυτή τη στιγμή αν με ρωτήσεις θα σου πω ότι δεν θέλω να ξανατραγουδήσω ποτέ στη ζωή μου. Δεν θέλω. Έχω τόση τσαντίλα που αν ανοίξω το στόμα μου, θα εκτοξεύσω δηλητήρια».

No comments:

Post a Comment