Thursday, April 11, 2013

ΒΑΝΔΗ-ΑΝΤΥΠΑΣ ΑΚΥΡΩΝΟΥΝ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ



Τις προγραμματισμένες τους στη Θεσσαλονίκη φαίνεται ότι ακύρωσαν η Δέσποινα Βανδή και ο Αντύπας. 

Η 43χρονη τραγουδίστρια και ο Αντύπας επρόκειτο να κάνουν πρεμιέρα στο νυχτερινό κέντρο «Όραμα» στις 26 Απριλίου, συνεχίζοντας την επιτυχημένη συνεργασία τους, που ξεκίνησε τον περασμένο Αύγουστο στο Posidonio, ενώ το σχήμα ήταν γνωστό πως θα πλαισίωνε ο Γιώργος Παπαδόπουλος. 
 
Την ακύρωση των εμφανίσεων ανακοίνωσε η ίδια η Δέσποινα Βανδή, μέσω του προσωπικού λογαριασμού της στο twitter, γράφοντας: «Με λύπη μου θα ήθελα να σας πληροφορήσω πως τελικά ακυρώνονται οι εμφανίσεις μου στη Θεσσαλονίκη για θέματα που προέκυψαν ξαφνικά».
 
Παράλληλα, η δισκογραφική εταιρία της Δέσποινας Βανδή, Spicy, εξέδωσε και επίσημη ανακοίνωση στην οποία ανέφερε: «Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι η συνεργασία του κ. Αντύπα με την κα. Βανδή ολοκληρώθηκε και οι προγραμματισμένες τους εμφανίσεις στο νυχτερινό κέντρο «Όραμα» δεν θα πραγματοποιηθούν». 
 
Λίγη ώρα αργότερα, όμως, και μετά από μηνύματα που δέχτηκε από θαυμαστές της, οι οποίοι τη ρωτούσαν αν ισχύουν οι φήμες που κυκλοφόρησαν σχετικά με κάποιο ξαφνικό πρόβλημα υγείας που αντιμετώπισε η ίδια,  η Δέσποινα Βανδή απάντησε: «Επειδή μου γράφετε διάφορα και ανησυχείτε, σας διαβεβαιώνω ότι στην υγεία μου είμαι μια χαρά! Δεν είναι αυτοί οι λόγοι. Σας ευχαριστώ πάντως!». 

No comments:

Post a Comment