Tuesday, January 22, 2013

Η ΘΕΟΔΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΗΘΟΠΟΙΟΣ


«Δεν θεωρώ ότι είμαι πριγκίπισσα – αντάρτισσα. Νομίζω ότι είναι ξεπερασμένο όλο αυτό που πιστεύει ο κόσμος για τη βασιλεία», δήλωσε η κόρη του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου, Θεοδώρα, που κυνηγά το όνειρό της για μια καριέρα στο Hollywood. Η νεαρή ηθοποιός που βρίσκεται στο «ναό» της βιομηχανίας του κινηματογράφου, Los Angeles, εξήγησε παράλληλα ότι: «Τις περισσότερες φορές οι υπεύθυνοι παραγωγής θεατρικής ή κινηματογραφικής δεν γνωρίζουν καν ποια είμαι. Κι αυτό μου αρέσει. Γιατί έχω τις ίδιες πιθανότητες με τις άλλες κοπέλες που είναι στην οντισιόν, να πάρω έναν ρόλο. Τότε, αν πάρω το ρόλο, ξέρω ότι είναι καρπός της προσωπικής μου δουλειάς».
Η νεαρή Θεοδώρα στη συνέντευξή της στο ισπανικό περιοδικό «Hoy Corazon» μιλώντας για τα όνειρα που έχει για το γάμο της δε δίστασε να εκμυστηρευτεί το άγχος του πατέρα της, αλλά και της θείας της, βασίλισσας της Ισπανίας, Σοφίας: «Έχω σαν όνειρο το γάμο μου, όμως δεν είναι απαραίτητο να είναι βασιλικός. Αλλά ναι, ελπίζω κάποια μέρα να συμβεί. Μοναδικό προσόν για τον άντρα των ονείρων μου είναι να διαθέτει λεπτό και πηγαίο χιούμορ».
Σύμφωνα με το δημοσίευμα της Real News, η Θεοδώρα αποκάλυψε και το πόσο παθιασμένος με το θέατρο είναι ο τέως βασιλιάς: «Ο πατέρας μου είναι παθιασμένος με το θέατρο και μου αρέσει αυτό. Για την ακρίβεια, πρέπει να σας πω ότι εξακολουθεί να θυμάται αποσπάσματα από θεατρικές παραστάσεις που είχε παίξει στο γυμνάσιο».

No comments:

Post a Comment