Wednesday, January 29, 2020

ΑΝΘΡΩΠΟΙ  ΑΝΘΡΩΠΟΙ  29/1/20
@Το 1980 ανοιξε η πρώτη πιτσαρία στη Μόσχα. Η ρωσική πίτσα περιέχει ρέγγα, καπνιστό σολομό (αντί της αντζούγιας) και σουλγκουνι, μαλακο τυρί από την Δημοκρατία της Γεωργίας.
 @το είπε ο Αλέξης Μινωτής: η σκηνοθεσία είναι μια εφεύρεση του δικού μας αιώνα, ένα καινούριο φρούτο που δίνει την ευκαιρία στους σκηνοθέτες να αποκεφαλίζουν τους συγγραφείς και να βάζουν το δικό τους κεφάλι επάνω. Δεν είχα ποτέ τέτοιες φιλοδοξίες γιατί εγώ εκτονώνομαι παίζοντας και δεν έχω ανάγκη να δοξαστώ σαν σκηνοθέτης. 
@τα Επιδαύρια καθιερώθηκαν το 1955, όταν διευθυντής του εθνικού θεάτρου ήταν ο Χουρμουζιος.Η πρεμιέρα έγινε με την 'Εκάβη' του Ευριπίδη .Σκηνοθέτης ο Αλέξης Μινωτής, πρωταγωνίστρια η Κατίνα Παξινού.
@Από όλα τα αθλήματα το κολύμπι είναι το μοναδικό με το οποίο μπορεί να ασχοληθεί κανείς χωρίς κίνδυνο από την ηλικία των τριών χρονών. 
@εξαιτίας της Αλίκης, κόρης της Κυβέλης, η Βουγιουκλακη βαπτίστηκε Αλίκη από θεία της, που θαυμαζε την ηθοποιό, σύζυγό του Πωλ Νορ. 
@Ενα δισεκατομμύριο δολλαρια  ξοδεύουν οι Αμερικάνοι κάθε καλοκαίρι για τα γυαλιά τους. 
@το είπε η Μάρθα Βούρτση: λένε πως η Βουρτση  έκλαιγε στις ταινίες της και ενώ όλες μας περάσαμε από το κανάλι των μελό εγώ δεν έκλαψα περισσότερο από τις άλλες. Ισως έκλαψα πιο αληθινά. 
@το είπε ο καρδιοχειρουργός Κρίστιαν Μπάρναρντ: τα φωτεινά χρώματα και τα ωραία κορίτσια ,να τι αξίζει να έχει κανεις στη ζωή του. Εμένα μου αρέσουν οι γυναίκες και τις αγαπώ.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΚΟΓΚΑΛΙΔΗΣ

No comments:

Post a Comment