Wednesday, December 26, 2018

ΕΤΙΚΕΤΕΣ:
Πολλές απο τις προσωπικότητες που «έφυγαν» από κοντά μας φέτος μας χάρισαν έντονες στιγμές χαράς και συγκίνησης και έδωσαν μία ξεχωριστή ερμηνεία στο κόσμο. Οι New York Times έκαναν ένα αφιέρωμα σε μερικά από τα σημαντικότερα πρόσωπα μέσα από τα δικά τους λόγια.
«Αν ένα τραγούδι μιλάει για κάτι που έχω ζήσει ή κάτι που θα μπορούσε να μου συμβεί, τότε μου αρέσει. Αν ένα τραγούδι είναι «ξένο» σε μένα, δε θα μπορούσα να του δώσω τίποτα. Γιατί αυτό είναι η soul, να ζεις και να πρέπει να συνυπάρξεις».
- Αρίθα Φράνκλιν, τραγουδίστρια και μουσικός
«Το επίθετο “Αμερικάνος-Εβραίος” δεν σημαίνει τίποτα για μένα. Αν δεν είμαι Αμερικάνος, δεν είμαι τίποτα».
- Φίλιπ Ροθ, συγγραφέας
«Όταν βρίσκεσαι αντιμέτωπος με την πιθανότητα ενός πρόωρου θανάτου, σε κάνει να συνειδητοποιείς ότι αξίζει να ζεις τη ζωή και ότι υπάρχουν πολλά πράγματα που θέλεις να κάνεις».
- Στίβεν Χόκινγκ, επιστήμονας
«Θέλω ο αναγνώστης να νιώσει ότι είμαστε όλοι φίλοι, ότι μοιραζόμαστε μία στιγμή που ο υπόλοιπος κόσμος δεν μπορεί να καταλάβει».
- Σταν Λι, δημιουργός
«Η έκπληξη είναι ένα υπέροχο συναίσθημα».
- Ρίκι Τζέι, ηθοποιός και ταχυδακτυλουργός
«Δυστυχία όταν ήμασταν μικροί / Και δεν μας ενδιέφερε καν / Επειδή μεγαλώσαμε / Να ζεις τη ζωή σαν πλάκα και να ζούμε όπως μπορούμε».
- Ντολόρες Ο’ Ρίορνταν, μουσικός
«Η κουζίνα στην καλύτερη είναι σαν ένα υποβρύχιο ή ένα πειρατικό πλοίο. Η πίεση είναι πολύ υψηλή και η αίσθηση του χιούμορ είναι απολύτως απαραίτητη»
- Άντονι Μπουρντέιν, σεφ και δημοσιογράφος
«Δεν μου πέρασε ποτέ από το μυαλό η σκέψη ότι δεν είμαι αρκετά καλός. Πάντα σκεφτόμουν  “είμαι καλός” ή “μπορώ να γίνω καλός”
-Ρόι Χάργκροβ, μουσικός
«Όσο περισσότερο δημιουργείς, τόσο περισσότερο συνειδητοποιείς ότι η μουσική δεν είναι μόνο το να δημιουργείς καλά κομμάτια».
- Μακ Μίλλερ, μουσικός
«Αυτό που κάνω είναι να δημιουργώ μία γλώσσα. Μία διαφορετική αμερικάνικη γλώσσα».
- Σέσιλ Τέιλορ, μουσικός
«Το “λιγότερο” είναι βαρετό».
- Ρομπέρτ Βεντούρι, αρχιτέκτονας
«Όταν σκεφτόμουν να κάνω μία ταινία στο εξωτερικό, σκέφτηκα ότι η μόνη χώρα που μπορώ να το κάνω είναι οι ΗΠΑ. Σε όλες τις υπόλοιπες χώρες για πάντα είσαι ξένος. Εδώ, μετά από μία εβδομάδα είσαι Αμερικάνος».
- Μίλος Φόρμαν, σκηνοθέτης
«Πιστεύω ότι η λογοτεχνία δίνει μία ευκαιρία να ανακαλύψεις τον κόσμο, τον άλλο κόσμο, τον κόσμο που δεν ξέρουμε πλήρως».
- Β. Σ. Νάιπολ, συγγραφέας
«Υπήρχε ένας μύθος που έλεγε ότι αν ήσουν μαύρος δεν μπορούσες να χορέψεις κλασσική μουσική. Το απέδειξα λάθος».
- Άρθουρ Μίτσελ, χορευτής
«Μέρος της εμπειρίας του πανκ, για μένα, ήταν ότι μπορείς να συγκεντρωθείς στα δυνατά σου σημεία και να κάνεις τις αδυναμίες σου αρετές».
- Πίτερ Σέλει
«Είμαι σκηνοθέτιδα. Είμαι γυναίκα. Αλλά πρέπει να τους κατατάσσουμε σε άντρες-σκηνοθέτες και γυναίκες-σκηνοθέτες, δεν μας αρκεί το σκηνοθέτης;»
- Πένι Μάρσαλ
«Ακόμα και ζούσα εκατό ζωές, πάλι δεν θα ήμουν εξαντλημένος».
- Κλοντ Λάντσμαν, σκηνοθέτης
«Ανακάλυψα νωρίς στην καριέρα μου ότι δεν υπάρχει λόγος να προσπαθείς να μοιάσεις»
- Τομ Γούλφ, συγγραφέας

No comments:

Post a Comment