Με ταχείς ρυθμούς η κοινοπραξία Fraport- Slentel ετοιμάζεται να αναλάβει την διαχείριση και λειτουργία του αεροδρομίου "Μακεδονία", του μεγαλύτερου αερολιμένα από τους 14 που της παραχωρήθηκαν για περίοδο 40 ετών.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η Β' φάση των σεμιναρίων εκπαίδευσης του νέου προσωπικού που θα ενισχύσει τον αερολιμένα Θεσσαλονίκης, 45 υπαλλήλων και 5 προϊσταμένων, ενώ σχεδιάζονται και οι πρώτες απαραίτητες επεμβάσεις στις εγκαταστάσεις του "Μακεδονία".
Το μεγάλο πακέτο των επενδύσεων στο αεροδρόμιο, αυτό που θα υλοποιηθεί μέχρι την άνοιξη του 2020, ανέρχεται σε 90-95 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, τα έργα που προβλέπονται και από τα οποία τα περισσότερα αφορούν τον τερματικό σταθμό, δεν θα αρχίσουν πριν τον Οκτώβριο του 2017 προκειμένου να μην δημιουργηθούν προβλήματα εξυπηρέτησης των επιβατών κατά την θερινή περίοδο της μεγάλης κίνησης. Άλλωστε, για τον ίδιο λόγο αναβάλλονται και οι εργασίες στο τμήμα που συναντώνται οι δύο διάδρομοι προσαπογειώσεων των αεροσκαφών.
Όμως στο "Μακεδονία", που τα τελευταία χρόνια δέχεται και εξυπηρετεί πολύ περισσότερους επιβάτες από την πραγματική του δυναμικότητα, υπάρχει πιεστική ανάγκη για άμεσες βελτιωτικές επεμβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους. Η Fraport έχει εντοπίσει αυτές τις ανάγκες, τις οποίες επισημαίνουν τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και επιβάτες και λοιποί χρήστες του αερολιμένα: τουαλέτες, φωτισμός, βαψίματα. Τέτοια έργα θα γίνουν και μάλιστα άμεσα, αλλά βάσει όσων θα προτείνουν υπεύθυνες τεχνικές ομάδες.
Σε κάθε ένα από τα 14 αεροδρόμια που αναλαμβάνει η Fraport δημιουργείται μία ευέλικτη τεχνική ομάδα που σε συντομότατο διάστημα, μίας εβδομάδος, θα καταγράψει και θα υποδείξει τις ανάγκες για άμεσες βελτιωτικές επεμβάσεις.
Σημειώνεται ότι στο μεγάλο πακέτο έργων μέχρι το 2020, περιλαμβάνονται τα εξής:
-Επέκταση βορειοδυτικά και δημιουργία δεύτερης πτέρυγας στον υπάρχοντα τερματικό σταθμό, σε έκταση που υπάρχει χώρος και για μελλοντική επόμενη επέκταση.
-Στο terminal που σήμερα καλύπτει 26.527 τ.μ. θα προστεθούν 31.380 τ.μ. , ενώ θα χωρίζεται σε δύο πτέρυγες για επιβάτες Σένγκεν και εκτός Ζώνης Σένγκεν.
-Θα κατασκευαστεί νέος πυροσβεστικός σταθμός 1.508 τ.μ.
-Εντός του αεροδρομίου θα παραχωρηθεί έκταση (concession area) περίπου 8.000 τ.μ. στην οποία οι χώροι εστίασης θα καταλαμβάνουν 2.401 τ.μ., τα καταστήματα λιανικής 1.971 τ.μ. και το Duty Free 3.435 τ.μ.
-Οι επεμβάσεις που θα γίνουν στον Εμπορευματικό Σταθμό (cargo) θα είναι λίγες και κυρίως θα αφορούν την ασφάλεια καθώς εκτιμάται ότι είναι επαρκής για την επόμενη δεκαετία.
Ο τερματικός σταθμός εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμος, στη νέα του μορφή, ως το τέλος του 2019. Η επέκταση του τερματικού είναι επιβεβλημένη καθώς ο υπάρχων έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί 3-3,5 εκατομμύρια επιβάτες και το 2016 δέχθηκε 6,133 εκατ. Άλλωστε και η Fraport "επενδύει" στην αύξηση της επιβατικής κίνησης και στοχεύει στην εξυπηρέτηση 6,5 εκατ. επιβατών το 2020 και 7,9 εκατ. το 2026, στόχος εφικτός αφού στο τέλος του 2017 και μετά από παρατάσεις, πρέπει να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο επέκτασης του διαδρόμου 10/28 προς τη θάλασσα.
Σύμφωνα με πληροφορίες της Voria.gr, αυτήν την περίοδο βρίσκεται σε εξέλιξη η Β' φάση των σεμιναρίων εκπαίδευσης του νέου προσωπικού που θα ενισχύσει τον αερολιμένα Θεσσαλονίκης, 45 υπαλλήλων και 5 προϊσταμένων, ενώ σχεδιάζονται και οι πρώτες απαραίτητες επεμβάσεις στις εγκαταστάσεις του "Μακεδονία".
Το μεγάλο πακέτο των επενδύσεων στο αεροδρόμιο, αυτό που θα υλοποιηθεί μέχρι την άνοιξη του 2020, ανέρχεται σε 90-95 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, τα έργα που προβλέπονται και από τα οποία τα περισσότερα αφορούν τον τερματικό σταθμό, δεν θα αρχίσουν πριν τον Οκτώβριο του 2017 προκειμένου να μην δημιουργηθούν προβλήματα εξυπηρέτησης των επιβατών κατά την θερινή περίοδο της μεγάλης κίνησης. Άλλωστε, για τον ίδιο λόγο αναβάλλονται και οι εργασίες στο τμήμα που συναντώνται οι δύο διάδρομοι προσαπογειώσεων των αεροσκαφών.
Όμως στο "Μακεδονία", που τα τελευταία χρόνια δέχεται και εξυπηρετεί πολύ περισσότερους επιβάτες από την πραγματική του δυναμικότητα, υπάρχει πιεστική ανάγκη για άμεσες βελτιωτικές επεμβάσεις σε κοινόχρηστους χώρους. Η Fraport έχει εντοπίσει αυτές τις ανάγκες, τις οποίες επισημαίνουν τόσο οι εργαζόμενοι, όσο και επιβάτες και λοιποί χρήστες του αερολιμένα: τουαλέτες, φωτισμός, βαψίματα. Τέτοια έργα θα γίνουν και μάλιστα άμεσα, αλλά βάσει όσων θα προτείνουν υπεύθυνες τεχνικές ομάδες.
Σε κάθε ένα από τα 14 αεροδρόμια που αναλαμβάνει η Fraport δημιουργείται μία ευέλικτη τεχνική ομάδα που σε συντομότατο διάστημα, μίας εβδομάδος, θα καταγράψει και θα υποδείξει τις ανάγκες για άμεσες βελτιωτικές επεμβάσεις.
Σημειώνεται ότι στο μεγάλο πακέτο έργων μέχρι το 2020, περιλαμβάνονται τα εξής:
-Επέκταση βορειοδυτικά και δημιουργία δεύτερης πτέρυγας στον υπάρχοντα τερματικό σταθμό, σε έκταση που υπάρχει χώρος και για μελλοντική επόμενη επέκταση.
-Στο terminal που σήμερα καλύπτει 26.527 τ.μ. θα προστεθούν 31.380 τ.μ. , ενώ θα χωρίζεται σε δύο πτέρυγες για επιβάτες Σένγκεν και εκτός Ζώνης Σένγκεν.
-Θα κατασκευαστεί νέος πυροσβεστικός σταθμός 1.508 τ.μ.
-Εντός του αεροδρομίου θα παραχωρηθεί έκταση (concession area) περίπου 8.000 τ.μ. στην οποία οι χώροι εστίασης θα καταλαμβάνουν 2.401 τ.μ., τα καταστήματα λιανικής 1.971 τ.μ. και το Duty Free 3.435 τ.μ.
-Οι επεμβάσεις που θα γίνουν στον Εμπορευματικό Σταθμό (cargo) θα είναι λίγες και κυρίως θα αφορούν την ασφάλεια καθώς εκτιμάται ότι είναι επαρκής για την επόμενη δεκαετία.
Ο τερματικός σταθμός εκτιμάται ότι θα είναι έτοιμος, στη νέα του μορφή, ως το τέλος του 2019. Η επέκταση του τερματικού είναι επιβεβλημένη καθώς ο υπάρχων έχει σχεδιαστεί για να εξυπηρετεί 3-3,5 εκατομμύρια επιβάτες και το 2016 δέχθηκε 6,133 εκατ. Άλλωστε και η Fraport "επενδύει" στην αύξηση της επιβατικής κίνησης και στοχεύει στην εξυπηρέτηση 6,5 εκατ. επιβατών το 2020 και 7,9 εκατ. το 2026, στόχος εφικτός αφού στο τέλος του 2017 και μετά από παρατάσεις, πρέπει να ολοκληρωθεί το μεγάλο έργο επέκτασης του διαδρόμου 10/28 προς τη θάλασσα.
No comments:
Post a Comment